אאורה מזנקת 7%: נכנסת לתחום הפינוי-בינוי באזורי ביקוש

בימים אלה מנהלת אאורה ישראל משאים ומתנים ביחס למספר פרויקטי פינוי-בינוי באזורי ביקוש במרכז הארץ

חברת אאורה השקעות מדווחת היום כי חברת הבת אאורה ישראל (60%) מרחיבה את פעילותה בתחום הבינוי למגורים לפרויקטי פינוי בינוי באזורי ביקוש במרכז הארץ.

תחום הפינוי בינוי הינו מורכב ודורש יכולת וניסיון רב תחומיים הכוללים היבטים משפטיים ועסקיים, יכולת ייזום וניהול בהיקף גדול, ויכולת שיווקית וארגונית. לחברת אאורה ישראל יש את כל היכולות הנדרשות בכל האספקטים המורכבים של תחום הפינוי בינוי ואשר יאפשרו לה לטפל בפרויקטים אלו ביעילות ובהצלחה.

בועז משעולי, מנכ"ל אאורה השקעות ציין כי "בתקופה זו הפכה הפעילות בתחום הבנייה למגורים בישראל לפעילות מרכזית ורווחית בחברה. אנו רואים בפעילות זו פוטנציאל רווח גדול שהופך את אאורה ישראל לאחד השחקנים האטרקטיביים בתחום בו אנו פועלים. משעולי הוסיף ואמר כי אנו מאמינים שהחברה הצליחה לצלוח את המשבר הכלכלי ופנינו קדימה, לצמיחה ועשייה אקטיבית בתחומים בהם באים לידי ביטוי יכולתנו הניהוליות".

"בתחילת השנה פעלנו לכניסה לפעילות בניו יורק - פעילות שכבר מניבה פירות, ועתה אנו ממשיכים להתרחב בישראל לתחום הפינוי בינוי. מתחילת שנת 2010 נכנסה אאורה ישראל לפרויקטים חדשים בהיקף של כ-500 יח"ד, והיא מתכננת להמשיך ולהרחיב את פעילותה בתחום הבנייה למגורים בישראל ברכישת שטחים נוספים וכן במסגרת פרויקטי פינוי-בינוי".

החברה מאמינה כי קצב הצמיחה שלה ישמר בהיקף השנתי הנוכחי גם בשנים הקרובות. בימים אלה מנהלת אאורה ישראל משאים ומתנים ביחס למספר פרויקטי פינוי בינוי באזורי ביקוש במרכז הארץ.

בעקבות ההודעה רושמת מניית אאורה עלייה חדה בבורסה.