חבילת השכר המשופרת של מנכ"ל HOT: כ-22 מיליון שקל

הרצל עוזר משתכר 100 אלף שקל בחודש, וכעת הוא קיבל שיפוי של חבילת האופציות ב-3.6 מיליון שקל

דירקטוריון חברת התקשורת HOT אישר תוספת של 3.6 מיליון שקל לחבילת האופציות שקיבל המנכ"ל הרצל עוזר - כך עולה מדיווח של החברה היום (ג') לבורסה.

הסכם התגמול של עוזר אושר בנובמבר 2008, וכעת אישר הדירקטוריון פה-אחד לעדכן את ההסכם כך שתקופת המימוש של האופציות שניתנו לעוזר תוגדל, באופן שבו יוכל עוזר לממש את האופציות עד 5 שנים ממועד ההבשלה של כל מנה.

חבילת התגמול של עוזר כוללת שכר של 100 אלף שקל בחודש (צמוד למדד המחירים לצרכן) וכן יותר ממיליון כתבי אופציה (שיינתנו במנות), אשר שוויין מוערך ב-21.6 מיליון שקל. כמו כן, עוזר זכאי לבונוס שנתי השווה ל-15% מהגידול ב-EBITDA (רווח לפני מס, ריבית פחת והפחתות) של HOT.

הסיבה לשיפור בחבילת השכר של עוזר נובעת מ"שביעות-רצון מפעילותו, השפעתו ותרומתו לחברה, החל ממועד תחילת כהונתו בדצמבר 2008 ועד היום, ומתוך רצון ליתן תמריץ ראוי להמשך פעילותו כמנכ"ל החברה", נכתב בדיווח.

HOT סגרה את הרבעון השני של השנה בהפסד של 49 מיליון שקל (חשבונאי בעיקרו, בשל הוצאה חשבונאית של 157 מיליון שקל שהחברה נאלצה להפריש בגין פסיקת בורר הקשורה לתביעת זכויות יוצרים). ה-EBITDA של החברה הגיע לשיא של 316 מיליון שקל ברבעון, גידול של 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.