4 ימים בלבד אחרי ש-GAP אישרה כי הלוגו החדש שמסתובב ברחבי הרשת הוא אכן שלה, חוזרת החברה ללוגו הישן. ההכרזה על החזרה ללוגו הישן צפויה להתרחש בעמוד הפייסבוק של החברה.
מרקה האנסן, נשיאת GAP בצפון אמריקה, בישרה לעובדי מחלקת השיווק בחברה על המהלך, והודתה כי השינוי היה טעות וכי בכוונת החברה לדון בכובד ראש לגבי שינויים אפשריים בעתיד.
הלוגו החדש, שנוצר על-ידי סוכנות הפרסום הניו-יורקית Laird & Partners, אמור היה לשקף את המחויבות של החברה כלפי המותג, אבל עם קריצה לכיוון העתיד.
האנסן כתבה בפוסט באינטרנט כי "החברה בחרה בלוגו החדש כיוון שהוא יותר עדכני, אך הוא עדיין מכבד את המורשת באמצעות השימוש באלמנט הקופסה הכחולה. נוכח התגובה הרגשית והמעורבות של לקוחותינו החלטנו לקדם את הדיאלוג, להתייחס לפידבק שלהם ולעבוד יחד על מנת לקדם וליצור את השלב הבא של GAP".
בכיר בחברה ציין כי ל-GAP אין כוונה לסיים את היחסים עם סוכנות Laird & Partners.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.