אורנג' החלה במכירה מוקדמת ל-iPad; המחיר עדיין לא פורסם

מחירו של ה-iPad בגרסת ה-16 ג'יגה עם מודם סלולרי בארה"ב עומד היום על 629 דולר - 2,280 שקל ■ סלקום החלה למכור את מחשב הלוח של סמסונג - העלות 3,040 שקל

גזרת מחשבי הלוח (טאבלטים) מתחממת. חברת אורנג' החלה אתמול (ג') בלילה במכירה מוקדמת ל-iPad של אפל, שאמור לצאת כאן באמצע נובמבר. אורנג' מציעה ללקוחות להרשם לרכישת המכשיר במסגרת קמפיין אורנג' Be First. החברה מציעה למכירה את גרסת האייפד הכוללת מודם סלולרי. ההרשמה עצמה תימשך עד ה-24 לחודש והמחיר של המוצר עדיין לא פורסם.

מחירו של ה-iPad בגרסת ה-16 ג'יגה עם מודם סלולרי בארה"ב דרך אתר אפל, עומד היום על 629 דולר - 2,280 שקל. אורנג' היא החברה הראשונה שהחלה במכירה מוקדמת ל-iPad.

לעומתה, סלקום החלה היום במכירה למחשב הלוח של חברת סמסונג - Galaxy Tab P1 הפועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל. מחירו של המכשיר דרך אתר האינטרנט שלה הוא 3,040 שקל וצריך להתחייב גם לחבילה של 2 ג'יגה ל-18 חודשים בעלות של 89 שקל לחודש. סלקום לא עורכת מבצעי חיוב-זיכוי בגלקסי, בשונה ממכירה של טלפונים סלולריים.

מלבד שלושת המפעילות הסלולריות שיימכרו את ה-iPad, גם נציגת אפל בארץ - iDigitalתמכור אותו כאן. מחירו של ה-iPad, ללא מודם סלולרי בגרסת ה-16 ג'יגה צפוי לעלות ברשת החנויות שלה - 2,500 שקל, בעוד שהיום הוא נמכר בבאג ב-3,100 שקל.