אורנג' (ORANGE)

אורנג
המותג של חברת הסלולר פרטנר

כתבות אחרונות

 
גלידות בן אנד ג'ריס. יותר מ־1,600 דיונים ברשתות החברתיות ובפורומים / צילום: Shutterstock

פרשת בן אנד ג’ריס הצליחה לבלבל את הציבור, והמרוויחה המפתיעה היא יוניליוור

כ-40% מהגולשים הישראלים סבורים כי יש לנקוט חרם בפרשת הגלידות, כך עולה מניתוח של חברת באזילה עבור גלובס • עם זאת, הישראלים לא מספיק מכירים את מותגי חברת האם יוניליוור, וכמי שמשווקת בארץ את גלידות שטראוס, היא תרוויח גם אם יחרימו את בן אנד ג'ריס

נבו טרבלסי 23.07.2021
בורסת פרנקפורט / צילום: shutterstock

ירידות בניו יורק: נאסד"ק ו-S&P 500 נסוגו מהשיאים

מדד דאו ג'ונס איבד 0.3%, נאסד"ק ירד ב-0.7% ומדד S&P 500 נחלש ב-0.2% • נפט WTI ננעל במחיר 72.12 דולר לחבית, שיא מאז אוקטובר 2018 • הפד לא צפוי לשנות את הריבית, אך המשקיעים ממתינים לתחזיות ולדברי היו"ר פאוול במסיבת העיתונאים מחר

שירות גלובס 15.06.2021
רמי שלמור / עיצוב: גלובס

"הפרסומת שחזתה את הקורונה"

רמי שלמור, לשעבר מבעלי שלמור אבנון עמיחי, על קמפיין ההשקה לשירותי הדור השלישי של אורנג'

14.04.2021
לוגו פרטנר

שיר פרידה

ההתנתקות מאורנג' עדיין מייפה את דוחות פרטנר

יניב פגוט 04.06.2017
איציק בנבנישתי  / צילום: איל יצהר

פרטנר מסכמת רבעון עם רווח של 26 מ' ש'; ירידה במנויי הסלולר

סך הכנסות החברה רשם ירידה של 14% ל-897 מיליון שקל ■ שיעור הנטישה ירד ל-9.8% ■ בסיס מנויי הסלולר ירד ב-2% לכ-2.7 מיליון

גד פרץ ושירי חביב-ולדהורן 17.08.2016
Orange / צילום: רויטרס

הטיפ היומי: ענקית תקשורת שעשויה לזנק ב-34% בשנה

במחלקת המחקר של ברקליס ממליצים "תשואת יתר" על מניית Orange הצרפתית, במחיר היעד של 19 אירו

מחלקת המחקר, ברקליס 13.07.2016
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

ירידה בהכנסות פרטנר ב-2015; עברה להפסד של 40 מיליון שקל

הכנסות פרטנר אשתקד הסתכמו ב-1.054 מיליארד דולר ■ ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) רשמה ירידה של 8% ל-18 דולר, בעוד בסיס מנויי הסלולר ירד ב-4% ■ להפסד אחראית גם הפסקת השימוש במותג "012 Smile" בתחום הקווי ב-2017, שגררה הפחתה חשבונאית גדולה

גד פרץ ושירי חביב-ולדהורן 14.03.2016
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל פרטנר: "כל העיסוק סביב ההשקה עשה לנו רק טוב"

עסקת סלקום-גולן טלקום, הפיגור בטלוויזיה, האפשרות למיזוג עם הוט, הקשר בין ראש הממשלה לבעלי בזק והעובדים שהכריזו סכסוך עבודה בחברה ■ איציק בנבנישתי מדבר על סערת המיתוג מחדש בראיון ל-G

הדס מגן וגד פרץ 05.03.2016

מאחורי הקלעים של המיתוג מחדש של פרטנר

בנג'מין גילגן, בכיר ב-MetaDesign שעבד על המיתוג מחדש של פרטנר, מספר על ההתרחשויות מאחורי הקלעים: איך הוחלט על סיפור המותג, מדוע הוא הופתע מהבחירה של ההנהלה, ומה היה הכי קשה בעבודה עם הפרסומאים הישראלים

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2016
חיים סבן, איציק בנבנישתי, אדם צזנוף / צילום: סיון פרג

פרטנר השיקה את המותג החדש; סבן: "אני כאן כדי להישאר"

האירוע נפתח במייצג אמנותי רחב ומושקע, כשהדגש הוא על קבלת המותג החדש פרטנר, לצד היפרדות מהמותג הישן אורנג' ■ הלוגו החדש של פרטנר, שאמור היה להיחשף היום, נחשף כבר ב"גלובס" בשבוע שעבר

גד פרץ 16.02.2016
לפני כולם

נחשף הלוגו החדש של פרטנר שנשמר בחשאיות רבה

ההשקה הרשמית בשבוע הבא תהיה בתחילה רק בשילוט חוצות, ורק בהמשך בטלוויזיה, רדיו ואמצעי תקשורת נוספים ■ הזמנת המדיה נעשתה תוך התחזות לחברה גיאורגית, כדי לשמור בסוד את זהות המזמין

ענת ביין-לובוביץ' וגד פרץ 11.02.2016
איציק בנבנישתי  / צילום: איל יצהר
לפני כולם

המיתוג מחדש של פרטנר: ירוק-כחול הוא הכתום החדש

לאור הפרידה מהמותג אורנג', החברה תחליף את הצבע הכתום המזוהה עם המותג ותחליף את שם המותג מאורנג' לפרטנר

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2016

סוף עונת התפוזים: פרטנר נפרדת רשמית מהמותג אורנג'

סיום ההתקשרות מגיע לאחר שנים של עבודה משותפת, וזאת בעקבות המשבר שפרץ על רקע דבריו של מנכ"ל פראנס טלקום, סטפן רישאר, שמתח ביקורת חריפה על ישראל

גד פרץ 05.01.2016

הסמארטפון OnePlus X מושק היום באורנג' ב-1,700 שקל

ה-X מגיע בעיצוב מצופה זכוכית ומסגרת כסופה, העובי רק 6.9 מ"מ והמשקל 139 גרם ■ הוא מגיע עם מפרט לא רע בכלל ביחס לקטגוריה אליה הוא מיועד: מסך בגודל 5 אינץ' בעל ציפוי זכוכית מסוג גורילה גלאס 3 של קורנינג ברזולוציית Full HD

צחי הופמן 07.12.2015

למה לא כדאי לכם לקנות סמארטפון בחברות הסלולר?

לצרכנים המבקשים לרכוש סמארטפון יש היום שפע אפשרויות ■ בדיקת "גלובס" מגלה פערים של עד 900 שקל במחירי מכשירים זהים ביבוא רשמי בין חברות הסלולר הגדולות לבין חנויות כמו מחסני חשמל ואייבורי

צחי הופמן 07.12.2015
איציק בנבנישתי  / צילום: איל יצהר

פרטנר עברה להפסד של 9 מיליון שקל; 155 אלף לקוחות נטשו

ההכנסות ירדו ב-9% לכמיליארד שקל, וה-EBITDA צנח ב-30% ■ ההכנסה החודשית הממוצעת ללקוח ירדה ב-7% ל-71 שקל ■ בנבנישתי: "ההפסד משקף מחד את התחרות העזה ומאידך את יכולתנו המוגבלת להתייעל"

גד פרץ ושירי חביב-ולדהורן 11.11.2015

   123456789101112131415   

   נמצאו 349 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 22