מליסרון חתמה על עסקת הרכישה של בריטיש ישראל

העסקה מותנית בקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים

חברת מליסרון , הנמצאת בשליטת עופר השקעות הודיעה היום (ה') כי העסקה לרכישת השליטה בחברת בריטיש ישראל נחתמה.

במסגרת העיסקה רוכשות החברות כ-71% ממניות בריטיש ישראל על בסיס מחיר רכישה של כ-14.5 שקל למניה. מליסרון תרכוש 60% מהחבילה ועופר השקעות 40% מהחבילה הנרכשת.

בריטיש ישראל עוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים: השכרה, ניהול, ואחזקה של קניונים ומרכזים מסחריים (בבעלות קבוצת בריטיש 21 קניונים ומרכזים מסחריים) וכן השכרה, ניהול ואחזקה של פארקים למשרדים ותעשיה עתירת ידע, בנייני משרדים ומבני תעשיה.

ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, ציינה כי "רכישת בריטיש ישראל ע"י מליסרון ועופר השקעות תהווה רכישה אסטרטגית חשובה ביותר. לחברת בריטיש יש פיזור ופריסה של קניונים ונכסים מניבים בכל הארץ. אחזקות בריטיש בפארקים לתעשייה עתירת ידע ומשרדים - מגוונים את אחזקותיה. המהלך הוא הבעת אמון של מליסרון ועופר השקעות בחברת בריטיש-ישראל ובכלכלה הישראלית."

ליאורה עופר הוסיפה כי גם לאחר השלמת הרכישה, תמשיך מליסרון להיות מנוהלת ע"י משה רוזנבלום ובריטיש ישראל תמשיך להיות מנוהלת ע"י עמיר בירם.

אבי לוי, מנכ"ל עופר השקעות, אמר כי "לחברת מליסרון ולחברת עופר השקעות יש את היכולות הכספיות הנדרשות להשלים את העיסקה. העיסקה מותנית בקבלת האישורים הרגולטורים הנדרשים ואנו מאמינים כי ההשקעה תניב תשואה ראויה והולמת לבעלי המניות. אנו רוצים להודות למשרד עורך דין גורניצקי-עו"ד צבי אפרת וצוות משרדו שהביאו לסיום מוצלח של העיסקה".

עופר השקעות נמצאת בבעלות יולי, ליאורה ודורון עופר, ואייל עופר.

החתימה התקיימה אתמול בערב במשרדי גורניצקי. את הרוכשים ייצגו עו"ד צבי אפרת וצוותו ואת המוכרים ייצגה עו"ד חגית בבלי וצוותה ממשרד יגאל ארנון.