הסתדרות המורים והראל מחדשות ביטוחי הבריאות לחברי הארגון

הפרמיה הצפויה עומדת כ-50 מיליון שקל ■ דמי הביטוח עומדים על החל מ-48 שקל למבוגר ו-19 שקל לילד עד גיל 21

חמש שנים לאחר המכרז בו זכתה, קבוצת הביטוח והפיננסים הראל , בראשה עומד היו"ר יאיר המבורגר, חידשה השבוע את הסכם ביטוח הבריאות לחברי הסתדרות המורים, בראשות המזכ"ל יוסי וסרמן, תוך שהצדדים סיכמו על חידוש ושינוי הפוליסה "מקדם בריאות" לחברי הארגון. הפרמיה השנתית הצפויה בהסכם עומדת על כ-50 מיליון שקל.

הפוליסה החדשה של תוכנית "מקדם בריאות" כוללת כיסויים להשתלות, טיפולים רפואיים, ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל, כיסוי מורחב לתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות, בדיקות הריון, כיסוי לאבחון וטיפול בהתפתחות הילד ושירותים אמבולטוריים נוספים. כמו כן, לפוליסה החדשה התווסף כיסוי להשתתפות בהוצאות ריפוי שיניים המבוצעים במרפאות הסכם והוגדל סכום הפיצוי בביטוח סיעודי.

גם תנאי ההצטרפות לפוליסה לחברי הסתדרות המורים שונו, כך שמעתה חברים חדשים בהסתדרות המורים יהיו פטורים ממילוי הצהרת בריאות בתקופת ההצטרפות הראשונה של 60 יום. דמי הביטוח עומדים על החל מ-48 שקל למבוגר ו-19 שקל לילד עד גיל 21.

קודם למכרז שבוצע ב-2005, לא היה ביטוח בריאות קולקטיבי לחברי הסתדרות המורים ובני משפחותיהם. היועץ הביטוחי שליווה את העסקה הינו שלומי לוטינגר.

הראל הינה מובילת שוק ביטוחי הבריאות בארץ, והיא מבטחת קולקטיבים רבים. ביטוחים קולקטיביים בבריאות מאופיינים בכיסויים ביטוחיים נרחבים במחירים זולים ביחס לביטוחי פרט.