אינקרדימייל מפטרת 20 עובדים בישראל; מעבירה פעילות להודו

חתמה על הסכם מיקור חוץ עם חברת Think Future Technology ההודית, על רקע העברת חלק מפעילות אבטחת האיכות למיקור חוץ

חברת אינקרדימייל, המפתחת אפליקציות חינמיות עבור משתמשי דואר אלקטרוני, מפטרת כ-20 עובדים בישראל - כ-20% ממצבת עובדיה במדינה. זאת, על רקע העברת חלק מפעילות ה-QA (אבטחת איכות - י.נ) של החברה למיקור חוץ. אינקרדימייל חתמה על הסכם מיקור חוץ עם חברת Think Future Technology ההודית.

אינקרדימייל מעסיקה כ-115 עובדים סה"כ בישראל, והפיטורים הצפויים הם לאור זאת שהחברה מעדיפה להקצות משאבים לתחומי השיווק והפיתוח של מוצרים חדשים. יעקב קאופמן, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר היום (ה') ל"גלובס", כי "המהלך הוא חלק מאסטרטגיה שאנו מתכנננים ליישם בכל הנוגע לחיזוק תחומי השיווק והפיתוח. אנחנו מתכננים שינויים בתחום ה-QA וכן בתחום ה-SUPPORT, ובסה"כ מדובר במעבר של כ-20 אנשים - חלקם יעזבו את תפקידם וחלקם יעברו לתפקידים אחרים בחברה". לדברי קאופמן, אינקרדימייל לא מתכננת מהלכים והסכמים נוספים למיקור חוץ.

אינקרדימייל נסחרת בתל-אביב ובוול סטריט לפי שווי של 57.95 מיליון דולר. החברה מנוהלת על-ידי ג'וזף מנדלבאום, שהחליף לפני מספר חודשים את עופר אדלר, מייסד החברה שפרש מתפקידו. החברה סיכמה את מחצית השנה הראשונה של 2010 עם עלייה של 8% בהכנסות ל-14.2 מיליון דולר, ועם שיפור של כ-15.5% ברווח הנקי שהסתכם ב-4.4 מיליון דולר.