ברוקנר-נטע-יער יטפל בהשקת הרכב הסיני הראשון בישראל

רכב ה-MG ישווק ע"י דוד לובינסקי ■ הערכות: ההשקעה בהשקה תעמוד על כמה מיליוני שקלים

ברוקנר-נטע-יער יהיה אחראי על השקת MG, הרכב הסיני הראשון בישראל, המשווק על-ידי דוד לובינסקי - כך נודע ל"גלובס".

על-פי ההערכות בשוק, היקף ההשקעה בהשקה יעמוד על כמה מיליוני שקלים, שכן מדובר במהלך אסטרטגי של החברה. הרכב החדש יושק ברבעון הנוכחי של השנה, בתוך שבועות ספורים.

מערך הפרסום של קבוצת לובינסקי מורכב משני משרדי פרסום: הוותיק יותר - זרמון-גולדמן, המטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב סיטרואן ובחברת הליסינג של הקבוצה פריים לייס; וברוקנר-נטע-יער, המטפל בתקציב פיג'ו.

קופי שנוי במחלוקת

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף תקציב הפרסום של לובינסקי מתחילת 2010 עמד על כ-5.7 במחירי מחירון. ב-2009 השקיעה החברה כ-6.2 מיליון דולר, וב-2008 - 5.6 מיליון דולר. מתחילת 2010 עמד היקף הפרסום של פיג'ו על 2.8 מיליון דולר, ואילו היקף הפרסום של סיטרואן עמד על 913 אלף דולר. ב-2009 פרסמה החברה את המותג פיג'ו בהיקף של 2.2 מיליון דולר ואת סיטרואן בהיקף של 1.9 מיליון דולר.

ברוקנר-נטע-יער הוא שחקן חדש יחסית במערך הפרסום של החברה, והצטרף אליה רק באמצע 2008 לאחר מכרז מתוקשר. התקציב יצא אז לשוק לאחר מספר שנים ביורו תל-אביב, והחברה פנתה למספר משרדים קטנים ובינוניים וניהלה עימם שיחות היכרות במטרה לבחון מי מהם עשוי להתאים לטיפול בתקציב. המתמודד המשמעותי ביותר מול ברוקנר-נטע-יער היה גיתם BBDO, אך למרות שמדובר במשרד גדול יותר, הצליח ברוקנר-נטע-יער לקבל לידיו את התקציב.

באחרונה העלה ברוקנר-נטע-יער סרטון למותג פיג'ו תחת הסיסמה "לנהוג בה לפני הכול". בסרטון ההומוריסטי נראה בחור צעיר נוהג באושר במכונית הפיג'ו שלו. הוא נעצר לרגע ומסתכל על הכיסא ליד הנהג, שם מונחת קופסה של טבעת נישואים. בפריים הבא נראית כלה מתייפחת לקראת חופתה, ובפריים שאחריו חוזרים שוב לחתן, שזורק את קופסת הטבעת למושב האחורי. הסרטון עורר חילוקי דעות בקרב גורמים בשוק, שטענו כי הוא עוסק בנקודה רגישה אצל נשים - הפחד מ"הברזה" מתחת לחופה. אולם, מסתבר כי בדוד לובינסקי אהבו את הקונספט והפקידו בידי המשרד את אחד המהלכים החשובים לשנים הבאות.

קלאודיה פיין, מנהלת השיווק של קבוצת לובינסקי, מסרה: "משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער הציג פתרון אסטרטגי מוצלח אשר תאם לדרישות שהועלו".