מגיש בכיר בשפה הרוסית מצטרף לערוץ 9

מגיש חדשות הערוץ הרוסי RTVI, מיכאל רבינוביץ', יגיש את מהדורות החדשות של ערוץ 9 המשודרות בשעות 19:00 ו-21:00

מגיש חדשות הערוץ הרוסי RTVI, מיכאל רבינוביץ', מצטרף לערוץ 9. רבינוביץ' הוא איש החדשות הבולט הרביעי שעובר מ-RTVI לערוץ הישראלי דובר הרוסית בשנה האחרונה, לצד גיוסם של הכתבים יבגני ארליך, אלכסנדר דשקוב ולודמילה זוזובסקי.

מנכ"ל ערוץ 9, ליאוניד בלחמן, סיכם השבוע עם רבינוביץ' כי יגיש את מהדורות החדשות של הערוץ המשודרות בשעות 19:00 ו-21:00.

רבינוביץ', 34, בעל תואר ראשון בעיתונאות ותקשורת, החל את דרכו המקצועית בישראל כמגיש תוכניות רדיו בשפה הרוסית, ומשם המשיך כמנחה בתוכנית הטלוויזיה "פריקול" שהופקה על-ידי ICP עבור ערוץ 3 בכבלים (לימים ערוץ HOT3). בין השנים 2002-2009 רבינוביץ' ערך והגיש תוכניות אקטואליה יומיות ושבועיות רבות בערוץ RTVI ונחשב למגיש חדשות בולט של הערוץ.

מהדורות החדשות של ערוץ 9 זוכות מדי יום לרייטינג ממוצע של 3%-8%.

רבינוביץ' מסר בתגובה: "כל התחלה חדשה היא קודם כל מרגשת, ולכן אני מתרגש לקראת השידור הראשון שלי בשבוע הבא. בערוץ 9 פגשתי צוות עיתונאים מקצועי, ואני משוכנע כי עבודתנו המשותפת תהיה לטובת הצופים".

סמנכ"ל החדשות וההפקה בערוץ 9, אלכס גולצקר, מסר כי "מדובר בעיתונאי בכיר ומוערך שמקצועיותו מוכחת על המסך. זהו צעד חשוב נוסף של מערכת החדשות העצמאית של הערוץ. העובדה כי מצטרף למערכת מגיש נוסף מדברת בעד עצמה ומצביעה על השאיפה שלנו להגיש לקהל צופינו את מהדורת החדשות הטובה והמקצועית ביותר".