אורי אלדובי נבחר לתפקיד יו"ר איגוד מחפשי הנפט והגז בישראל

להנהלת האיגוד נבחרו יוסי אבו מאבנר חיפושי נפט, ליגד רוטלוי מרציו וביני זומר מנובל אנרג'י ■ אלדובי: "מטרת האיגוד להסדיר את הענף העומד לשנות את פניה של ישראל"

לאחר המחלוקת בשבוע האחרון באיגוד החדש של חברות חיפושי הנפט וגז סביב בחירת היו"ר, איגוד לשכות המסחר הודיע היום (ב') כי אורי אלדובי, שותפו של רוני הלמן לבית ההשקעות הלמן-אלדובי ולשותפות חיפושי הנפט הזדמנות ישראלית - נבחר לתפקיד היו"ר. כל חברי האיגוד הצביעו בבחירות, ולהנהלת האיגוד נבחרו יוסי אבו מאבנר חיפושי נפט, ליגד רוטלוי מרציו וביני זומר מנובל אנרג'י.

נזכיר, כי יזמים שתמכו באלדובי אמרו ל"גלובס" כי ניסיונו בעבודה מול רשות ני"ע חיוני למאמץ שעושה האיגוד לקביעת כללי דיווח חדשים. מתנגדיו אמרו כי "לא ייתכן שבראש האיגוד יעמוד אדם שמעולם לא ביצע קידוח או אפילו סקר סיסמי".

לדברי אלדובי, מטרת האיגוד החדש הינה בראש ובראשונה, להסדיר את הענף העומד לשנות את פניה של מדינת ישראל, תוך דגש על נושא הרגולציה והסוגיות השונות המעסיקות את הענף. "ישראל ניצבת בפני אתגרים גדולים בכל הקשור בהפקת גז ונפט כחול ולבן ובכלל זה פיתוח תשתיות ויצירת מקומות עבודה בתעשייה החדשה המתפתחת. אין לי ספק כי שיתוף פעולה של כל החברות הפועלות בתחום ושל הרגולציה יצעידו את ישראל לעתיד כלכלי שטרם היה עד כה", לדבריו.

לדברי עו"ד דן כרמלי, המרכז את פעילותו של איגוד מחפשי הנפט והגז במסגרת איגוד לשכות המסחר, "האיגוד יפעל ליצירתם של קשרי עבודה עם כל הגורמים הממשלתיים הרלוונטיים, לצורך קיומו של קו הידברות פתוח ומפרה בין הצדדים לטובת הציבור במדינת ישראל".

לאיגוד מחפשי הנפט והגז, שיפעל במסגרת איגוד לשכות המסחר, הצטרפו השחקנים הגדולים בתחום כמו נובל אנרג'י, דלק קידוחים, אבנר, ישראמקו, רציו, הזדמנות ישראלית, הכשרת הישוב, עמנואל אנרגיה, IDB פיתוח, גלוב אקספלוריישן, אלון חיפושי גז, ACC, לפידות, גבעות עולם, זרח חיפושי נפט, פלג'יק, מודיעין אנרגיה, אדירה, IEI, וציון חיפושי נפט.