אלי כהן, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על - התפטר

כהן ביקש לסיים את תפקידו בחברה ולפנות לאפיקים מקצועיים אחרים ■ "אני עוזב באהבה רבה ובסיפוק גדול בעיקר לאור העובדה שאל על יכלה למשבר התעופה העולמי ואף הצליחה להתייצב"

אלי כהן, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, ביקש לסיים את תפקידו בחברה ולפנות לאפיקים מקצועיים אחרים. מנכ"ל החברה, אליעזר שקדי, קיבל את בקשתו ומר כהן צפוי לסיים את תפקידו באמצע נובמבר. כהן הוא מי ששימש כממונה על התקציבים באוצר, בטרם נכנס לתפקידו באל על.

אלי כהן הוביל במהלך תקופת כהונתו את מדיניות המסחר ואת המהלכים השיווקיים והקשרים הבינלאומיים של אל על, בהם השקת הפעילות בדרום אמריקה והשקת קו הטיסות הישירות הראשון תל אביב - סאו פאולו, הובלת החברה עד לקבלת כל האישורים להשקת הקו הפנים ארצי הראשון של אל על לאילת וכן מבצעי שיווק אל מול התחרות הגואה במציאות של המשבר הכלכלי העולמי.

אלי כהן אמר היום: " בתום שנתיים מאתגרות, אני יכול לומר בלב שלם שהחברה, הן תחת המנכ"ל הקודם חיים רומנו והן תחת המנכ"ל הנוכחי, אליעזר שקדי ויו"ר הדירקטוריון עמיקם כהן, נמצאת בכיוון הנכון של צמיחה, כחברה בין לאומית יציבה ומרכזית בשוק התעופה העולמי. בשנות עבודתי בחברה, נוכחתי לראות את מידת המחויבות של בעלי השליטה לאל על, כחברה הלאומית של ישראל, בפועל ולא רק כסיסמא.אני עוזב את החברה באהבה רבה ובסיפוק גדול ובעיקר לאור העובדה שאל על יכלה למשבר התעופה העולמי ואף הצליחה להתייצב, בעוד חברות אחרות כשלו בהשגת יעדים אלה".

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, הודה בחום לאלי כהן על תרומתו הרבה לאל על במהלך השנתיים האחרונות המורכבות מאד ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו והוסיף שאין לו ספק שכך יהיה.