אייסר 5740DG - לפטופ תלת-ממד מצוין למשחקים

אם אתם גיימרים, ה-5740DG הוא בהחלט חוויה מוצלחת ■ אנחנו שיחקנו, והתוצאות היו מוצלחות, כאשר החוויה של משחק בתלת-ממד מהנה אפילו יותר מצפייה בסרט בקולנוע

לפני תקופה לא ארוכה השיקה חברת אייסר את דגם 5740DG - מחשב נייד, הכולל תאימות לתלת-ממד.

תלת-ממד: 15.6 אינץ' בטכנולוגיית LED. נשמע מבטיח, אבל איכות הצבעים בתמונה מעט דהויים לעומת מסכים אחרים. מצד שני, המסך בנוי בפורמט רחב (16:9) והוא כמובן יאפשר לכם לצפות בסרטים ומשחקים בתלת-ממד. איך זה עובד? בדיוק כמו בבית הקולנוע. המחשב מגיע עם משקפי תלת-ממד קטנים, שבניגוד לבתי הקולנוע לא אמורים להתיישב על משקפי ראייה. מה עושים חובשי המשקפיים? אייסר מספקים באריזה עדשות המתחברות למשקפי ראייה - סך הכול פתרון טוב.

איכות התלת-ממד מוצלחת מאוד ואפשר להרגיש שהעצמים שמופיעים על המסך מקבלים נפח. באייסר חשבו על פתרון הולם למחסור בתוכן תלת-ממדי ולהיעדר כונן בלו-ריי פנימי (יש כונן DVD), שיאפשר להשיג סרטים בתלת-ממד: תוכנת TriDef 3D המאפשרת להמיר סרטים ומשחקים בזמן אמת לתלת-ממד.

אנחנו שיחקנו כאן ב-Halo, והתוצאות לטעמנו היו מוצלחות, כאשר החוויה של משחק בתלת-ממד מהנה אפילו יותר מזו של צפייה בסרט בבית הקולנוע. בנוסף, התוכנה כאן גם יודעת להמיר קבצי תמונה, למקרה שאתם אוהבים לראות תמונות שלכם בשלושה-ממדים.

החיסרון הגדול הוא שתצטרכו לדייק בכיוון המסך כאשר אתם יושבים מולו, אחרת התמונה לא תראה מספיק חדה.

חומרה: המקלדת מגיעה בפורמט של מקלדת רגילה, כולל משטח של כפתורי ספרות וחיצים שיאפשרו לכם לתפעל את המשחקים ביתר קלות. כמו כן, משטח העכבר כולל יכולות מולטי טאץ': ביצוע זום עם שתי אצבעות.

סוללה: 6 תאים. מחזיקה שעתיים וחצי כאשר המחשב מוגדר ליכולת המקסימלית שלו. מצד שני, רוב הסיכויים שתשתמשו במחשב הזה רק כאשר אתם קרובים לנקודת חשמל.

נתונים אחרים: מעבד i3 של אינטל, 4 ג'יגה זיכרון מסוג DDR3, כונן קשיח בנפח 320 ג'יגה וכונן DVD פנימי.

אתם גם תוכלו למצוא ב-5740DG התקן WiFi, אבל בלוטות' אין כאן וחבל.

משקל: 2.8 ק"ג. לא קל, אבל מצד שני, אתם לא תרצו לקחת את המחשב הזה אתכם בתיק.

בשורה התחתונה: אם אתם גיימרים ומחפשים מחשב שיאפשר לכם לשחק בתלת ממד, ה-5740DG הוא בהחלט חוויה מוצלחת.

מחיר: 4,000 שקל. אפשר לקנות גם בעסקה דרך "בזק" ב-3,564 שקל (או 99 שקל כפול 36 תשלומים). רכישת המחשב דורשת התחברות לאינטרנט של בזק במהירות 2.5 מגה.

ציון: 9.