בזק תעניק את ה-iPod טאץ' בחינם ללקוחות חדשים ב-NGN

מחיר ה-iPod טאץ' עומד על 1,150 שקל בחנות iDigita של אפל בישראל ■ ניתן יהיה להתקין את אפליקציית ה-Bphone שהופכת את ה-iPod לטלפון נייד בתעריפי בזק

בזק משתפת פעולה עם אפל באמצעות היבואנית הרשמית iDigital, ומתחילה לשווק את מכשיר ה-iPod טאץ' 4 (במודל חיוב זיכוי, ב-0 שקלים) ללקוחות חדשים המצטרפים לגלישה בקצבי ה-NGN במהירות 10 מגה ומעלה. מחיר ה-iPod טאץ' עומד על 1,150 שקל בחנות iDigital של אפל בישראל.

לשם הבהרה, בזק לא משווקת את ה-iPad או את ה-Iphone של אפל במסגרת המבצע. בזק מציינת כי מטרת המהלך הוא לעודד לקוחות חדשים להצטרף ולשדרג את מהירויות הגלישה בבית.

לקוחות קיימים אשר ישדרגו את מהירות הגלישה שלהם לקצבי 10 מגה ומעלה יוכלו גם הם ליהנות מהמבצע ולקבל את ה-iPod בעלות של 9.9 שקלים לחודש למשך 36 חודשים (במודל חיוב זיכוי), זאת במקום 1,150 שקל (מחירו בחנויות). המבצע כולל התחייבות לאינטרנט של בזק למשך שנה.

לדברי בזק, החידוש המרכזי בשיתוף הפעולה המסחרי הוא היכולת להתקין על גבי ה-iPod את אפליקציית ה-Bphone (שהיא למעשה אפליקצית VoIP) שהופכת את ה-iPod לטלפון נייד בתעריפי בזק בכל מקום בו יש WiFi. מכיוון שבזק משווקת מודמים אלחוטיים ללקוחותיה באינטרנט, החברה מעריכה שהדבר יגביר את התנועה ברשת האינטרנט שלה ובנוסף יתמרץ לקוחות לצרוך ממנה שירותי טלפוניה כדי להציע תחרות לשיחות מהסלולר בבית.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר כי "בדקנו ומצאנו שיש קהל גדול שרוצה סמארטפון, אך אינו רוצה להיכנס להתחייבות ארוכת טווח מול חברות הסלולר. המבצע החדש מעניק למצטרפים גם את מכשיר ה-iPod החדשני בחינם, וגם טלפון נייד בתעריף שיחה של טלפון קווי. מדובר בחיסכון של עשרות אחוזים בעלות השיחה, לעומת תעריף הסלולר. מהלך זה הוא חלק מהאסטרטגיה של בזק להמשיך ולייצר שיתופי פעולה עם החברות המתקדמות בעולם".