רצח משפחת אושרנקו: אשתו של קרליק תואשם בסיוע להריגה

עפ"י הסדר הטיעון שגובש, נטליה קרליק - אשתו של דמיאן קרליק שהודה ברצח 6 בני המשפחה באוקטובר 2009 - תודה במקרה אחד של סיוע להריגה ותישלח ל-13 שנות מאסר בלבד

הפרקליטות גיבשה הסדר טיעון עם אחת הנאשמות העיקריות ברצח 6 בני משפחת אושרנקו: נטליה קרליק, אשתו של דמיאן קרליק שהודה בדקירה וברציחת בני המשפחה באוקטובר 2009, תודה ביום ראשון הקרוב בבית המשפט במקרה אחד של סיוע להריגה ותישלח ל-13 שנות מאסר בלבד - כך דווח בגלי צה"ל.

כזכור, בראשית הדרך הוגש נגד נטליה כתב אישום חמור בהרבה, שייחס לה 6 מעשי הריגה.

במסגרת הסדר הטיעון תודה קרליק בסיוע להריגה של סב המשפחה ובמעשה שוד אחד. הדברים סוכמו בין עורכי דינה של קרליק מהסנגוריה הציבורית לבין הפרקליטות.

בפרקליטות התלבטו בתחילת הדרך האם להאשים את נטליה ב-6 מעשי רצח כמו שהאשימו את בעלה דמיאן. בסופו של דבר הוחלט כאמור להאשים אותה ב-6 מעשי הריגה, וכעת בהסדר הטיעון היא תואשם בסיוע לרצח אחד בלבד.

טבח בני משפחת אושרנקו באוקטובר 2009 ייזכר כאחד המזעזעים בתולדות המדינה. בכתב האישום שהוגש חודש לאחר מכן נכתב כי דמיאן קרליק חש מושפל לאחר שפוטר מהעסק שניהל אב המשפחה, דימיטרי אושרנקו, ולכן פיתח שנאה ואיבה כלפיו. על-פי כתב האישום, דמיאן סיפר על כוונותיו לאשתו נטליה, ויחד הם קשרו קשר לפגוע בדימיטרי והחליטו לשדוד אותו.