המו"מ נכשל; השביתה בבנק הבינלאומי תימשך גם בשבוע הבא

פגישה לילית שהתקיימה אמש בין הצדדים לא הביאה ליישוב הסוגיות וועד העובדים החליט להמשיך בצעדים הארגוניים ■ הצדדים ישובו להיפגש ביום א' בשעות הבוקר

השביתה הארוכה בתולדות ענף הבנקאות בישראל ממשיכה להתמשך במה שנראה כסיבוב נוסף בהתכתשות שבין ועד העובדים להנהלת הבנק הבינלאומי ובנק פועלי אגודת ישראל.

אמש נערכה פגישה לילית בין הצדדים אשר מקיימים מו"מ זה מספר חודשים בתיווך ההסתדרות. הפגישה, שנערכה במשרדו של יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן, הסתיימה ללא תוצאות כאשר לדברי ועד העובדים "לא הושגה התקדמות או הסכמה ממשית בין הצדדים - שכן הנושאים שנדונו בפגישה הם בעיקרם נושאים ארגוניים".

לאור חוסר ההסכמה סביב נושאי הליבה, הוחלט בועד העובדים להמשיך בשביתה גם ביום א' הקרוב עד להשגת פריצת דרך במגעים. הצדדים צפויים לשוב ולהיפגש ביום א' בבוקר ולקיים שיחות לכל אורך היום - כשבחלקו השני יצטרפו אליהם גם נציגי ההסתדרות.

לאחרונה מתחו ביקורת בועד על הנהלת הבינלאומי על שאינה שולחת נציגות ניהולית בכירה מטעם הבנק לשיחות במטרה להביא לסיום סכסוך העבודה המתמשך.

בבנק הבינלאומי הבהירו כי על אף השביתה מתוגבר המוקד הטלפוני ולקוחות הבנק מוזמנים לעשות בו שימוש וכן באתר האינטרנט של הקבוצה. בנוסף, נמסר מהבנק כי בסניפים מצויים עובדים בדרג ניהולי (המאוגדים בועד נפרד, ועד מורשי החתימה של הבנק - ע.ר.) ובאפשרותם להעניק מענה מסויים ללקוחות.