כפי שפורסם ב"גלובס": ג'י גרופ רוכשת מגרש בצומת הפיל

מדובר במגרש של חברת יורוקום נדל"ן שבשליטת שאול אלוביץ' ומשפחת מופרדי המיועד לבניית מגדל מגורים יוקרתי ומרכז מסחרי ■ ההיקף הכספי של הקמת הפרויקט נאמד ב-100-150 מ' ש'

חברת ג'י גרופ, בבעלותו של גיא בלושינסקי, חתמה על הסכם אופציה לתקופה של ארבעה חודשים לרכישת מגרש של חברת יורוקום נדל"ן שבשליטת שאול אלוביץ' ומשפחת מופרדי המיועד לבניית מגדל מגורים יוקרתי ומרכז מסחרי בצומת הפיל שבצפון תל אביב. מחיר המגרש הוא 74 מיליון שקל בתוספת מע"מ. כפי שפורסם ב"גלובס", אלוביץ ניהל מו"מ למכירת המגרש לידי ג'י גרופ בחודש אוגוסט האחרון.‏

המגרש, בן 6 דונם, מצוי בצומת הפיל, בין רחוב משה סנה ורחוב בני אפרים בתל אביב. על הפרויקט חלה תוכנית בניין עיר לבניית קומפלקס מסחרי שמעליו בניין מגורים יוקרתי בן 10 קומות.

ההיקף הכספי של הקמת הפרויקט נאמד ב-100-150 מיליון שקל. מגדל המגורים עתיד לכלול כ-90 דירות מעוצבות בגודל של כ-70 מ"ר כולל מרפסות גדולות, כשמחירי הדירות בפרויקט ינועו מ-1.27 מיליון שקל, מחיר המשקף מחיר של 18 אלף שקל למ"ר, שלדברי הרוכשים נמוך משמעותית מהמקובלת באזור.

‏בנוסף יכלול הבניין אולם קולנוע לדיירים, מערכות אינטרנט מדיה בפס רחב, לובי מעוצב וחניון תת-קרקעי. כזכור, חברת ג'י גרופ השלימה לאחרונה שלוש קבוצות רכישה בשכונת פלורנטין בת"א, קבוצת רכישה במתחם נגה ביפו, במתחם כתר פלסטיק ביפו ובכפר גנים בפתח תקווה. כן השלימה החברה שיווקו של פרויקט של 100 יחידות צמודות קרקע בנתניה, שני בניינים ברמת גן ושיווקו של מלון דירות בברלין שבגרמניה.