הצלחה נוספת: הסדרה "האמת העירומה" של ערוץ 10 נמכרה ל-HBO

רשת הכבלים תפיק גירסה אמריקנית לסדרת הדרמה של בני ואורי ברבש ששודרה בערוץ 10 בשנת 2008 ■ זו כבר העסקה השנייה של ארמוזה פורמטס, מפיצת הסדרה, עם HBO

3 שנים לאחר שרכשה את הפורמט הישראלי הראשון שפרץ את המחסום הבינלאומי, רוכשת רשת הכבלים האמריקנית HBO פורמט ישראלי נוסף. היום (ג') נודע כי הסדרה הישראלית "האמת העירומה" של האחים ברבש וערוץ 10 נמכרה לרשת השנה.

HBO היא חברת הכבלים הגדולה ביותר בארה"ב עם למעלה מ-40 מיליון מנויים ונודעת בהפקות האיכות שלה. בין היתר היא אחראית ללהיטים "אוז", "הסופרנוס" ו"סקס והעיר הגדולה".

הרשת תפיק את הגירסה האמריקנית לסדרה "האמת העירומה" של בני ואורי ברבש בהפקת חיים שריר, ששודרה בערוץ 10 בשנת 2008.

העסקה נעשתה באמצעות חברת ההפצה הישראלית ארמוזה פורמטס, שניהלה בחודשים האחרונים במקביל מגעים גם עם הרשתות FOX, וורנר ושואוטיים, ומכרה את הסדרה להפקה גם באיטליה, צרפת, פולין והולנד.

סדרת הדרמה "האמת העירומה" מתמקדת במתרחש בתחנת משטרה בעיר גדולה, במהלך חקירה מתוקשרת של פרשת היעלמותה של נערה בת 17 ממשפחה ידועה ומבוססת.

את הסדרה יפיקו אולפני Lionsgate, שמפיקים בין היתר את הסדרה "מד מן" זוכת פרסי האמי וגלובוס הזהב ואת סדרת סרטי "דימדומים". המפיק והכותב הראשי יהיה קלייד פיליפס, ("דקסטר") ואליו יצטרף התסריטאי הישראלי אלון ארניה המתגורר בלוס אנג'לס.

מפיצת הסדרה, ארמוזה פורמטס, מייצגת בין היתר גם את "מחוברות", "צחוק מהעבודה", "הפריים", "הבועה", "מתי נתנשק".

אורי ברבש מסר בתגובה: "תמיד האמנתי שקלוז-אפ טלוויזיוני של שחקן ברגע של חסד הוא פסגת המעשה הקולנועי והטלוויזיוני. 'האמת העירומה' מנסה בכל דרך לתת לכך ביטוי, ואני שמח ונרגש שHBO ואחרים שותפים לכך".

אבי ארמוזה, בעלי ארמוזה פורמטס, מסר כי "מיום שהשקנו את הסדרה בשוק הבינלאומי היא זכתה לתהודה רבה ולהכרה בייחודיות היצירתית שלה. זו כבר העסקה השנייה שלנו עםHBO, ואנו מקווים להשלים בחודשים הקרובים עסקאות נוספות עם גופי שידור אמריקנים".