חברת האינטרנט הישראלית Adap.tv גייסה עוד 4.5 מיליון דולר

לפי אתר חברת המחקר IVC, המשקיעים בסבב הם הקרנות Spart Capital, Redpoint Venture, ג'מיני הישראלית וכן גם דן ציפורין, כולם כבר השקיעו בחברה בעבר.

חברת האינטרנט הישראלית Adap.tv גייסה עוד 4.5 מיליון דולר. לפי אתר חברת המחקר IVC, המשקיעים בסבב הם הקרנות Spart Capital, Redpoint Venture, ג'מיני הישראלית וכן גם דן ציפורין, כולם כבר השקיעו בחברה בעבר.

החברים משופינג.קום

את Adap.TV הקימו ב-2006 אמיר אשכנזי, שמכהן כמנכ"ל שלה; וטג גרנגר, המנהל הטכנולוגי של החברה, שבעבר היה יועץ בחברת הייעוץ ארתור די.ליטל ושותף בחברת התוכנה טוקינג דולפין.

את ציפורין, שהשקיע בחברה, אשכנזי מכיר עוד מימי אתר השוואת המחירים שופינג.קום, שנמכר ב-2005 לחברת eBay תמורת 634 מיליון דולר. אשכנזי היה ממקימיה, יחד עם נחום שרפמן ז"ל, וציפורין כיהן כמנכ"ל שלה. היום ציפורין משמש כשותף בקרן ההון סיכון האמריקנית קיינן פרטנרס.

Adap.tv מפתחת פלטפורמה שמאפשרת למפרסמים לכלול פרסומות רלוונטיות שקשורות לתוכן הווידיאו הנצפה. המערכת ממקמת את הפרסומות לכל אורכו של הסרטון, כשהפלטפורמה פותחת בפני אתרי וידיאו - דוגמת YouTube - אפשרויות ליצירת הכנסה חדשה.

Adap.TV פיתחה אלגוריתמים, שמשמשים לניתוח תוכן הווידיאו וקביעת הפרסומת שרלוונטית ביותר בזמן אמת. לחברה הסכמים לשיתוף פעולה עם חברות כמו מטהקפה ו-thePlatform.