אחרי פרטנר: דוד אבנר מועמד לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 2

בסוף השנה צפויה להסתיים הקדנציה של יו"ר הדירקטוריון המכהן של החברה, ד"ר יהודה לנקרי ■ אבנר עזב את תפקידו כמנכ"ל פרטנר בחודש שעבר עם מצנח זהב של מיליוני שקלים

מנכ"ל חברת פרטנר היוצא, דוד אבנר, מועמד לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות ערוץ 2 - כך נודע ל"גלובס". בסוף השנה צפויה להסתיים הקדנציה של יו"ר הדירקטוריון המכהן של החברה, ד"ר יהודה לנקרי, ובמועצת הרשות השנייה מחפשים אחר מועמד שיהווה אחד מנציגי הציבור בדירקטוריון, שמרבית יושביו הם נציגי בעלי המניות.

בתקופה האחרונה מתכנסת ועדה של מועצת הרשות השנייה בראשותו של יו"ר ועדת הטלוויזיה של המועצה, יעקב שחם. חבריה, ובהם ראשי ועדות אחרות של המועצה, מעלים שמות של מועמדים שונים. עד כה הציעו חברי הוועדה יחד כ-15 שמות, אשר מועברים לבדיקה משפטית ראשונית בתוך הרשות השנייה. במקרה שיוחלט על מועמד מסוים לתפקיד, הוא ייאלץ לעבור שורה של בדיקות של כשירות, ובהן ועדת שפניץ למינויים בשירות הציבורי.

הוועדה מחפשת בסך-הכול אחר 3 דירקטורים לחדשות ערוץ 10, ובהם מחליף ליו"ר הדירקטוריון אבישג אבטובי, ואחר 4 דירקטורים לחדשות ערוץ 2.

מועמדותו של אבנר נחשבת למועמדות משמעותית אשר זוכה לתמיכה. ל"גלובס" נודע כי מועמד אחר שעלה בין השמות הוא שמו של עורך הדין הירושלמי והסופר חיליק גוטמן.

שם אחר אשר עליו פורסם ב"גלובס" ונחשב למועמד הוא זה של אמנון נדב, יו"ר מועצת הרשות השנייה הקודם, שנאלץ לפרוש בשל ניגודי עניינים מתפקידו. אולם לאור הנסיבות שבגללן עזב את תפקידו, התעוררו קשיים משפטיים באישורו.

אבנר עזב את תפקידו בחברת הסלולר פרטנר בחודש שעבר. כפי שפורסם ב"גלובס", עם עזיבתו קיבל מצנח זהב של מיליוני שקלים מהחברה.

יעקב שחם ודוד אבנר סירבו להתייחס לדברים.

גוטמן מסר: "לי זה לא ידוע, אך אני אשמח".