"מאסטר שף" ממשיכה לספק את הסחורה עם יותר מ-26% רייטינג

הסדרה "חיים אחרים" בכיכובו של עוז זהבי, גם היא של זכיינית ערוץ 2 קשת, ממשיכה להתחזק

ריאליטי האוכל "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג השבועית, עוד בשלב האודישנים. שתי התוכניות ששודרו השבוע עלו על 26% הצפייה, כשהתוכנית ששודרה באמצע השבוע גוברת במעט על התוכנית של מוצ"ש.

התוכנית "חיים אחרים" בכיכובו של עוז זהבי, גם היא של קשת, ממשיכה להתחזק - לאחר דעיכה אל אזורי רייטינג טיפוסיים יותר לתוכניות דרמה. הסדרה חוצה השבוע פעמיים את רף 22 אחוזי הצפייה וגוברת על "אחד נגד 100" של רשת.

השבוע אמור להיות מבחנה הגדול של רשת, שבשבועות האחרונים מסתפקת באופן עקבי בנוכחות של שתי תוכניות בלבד בצמרת השבועית. יהיה זה עם עליית "רוקדים עם כוכבים", המקודמת עד מאוד על-ידי הזכיינית ואמורה להחזיר לה את ימיה הנוצצים. בינתיים "כלבוטק", לא מאכזבת אף היא ומשיגה רייטינג של 18.9%.

מהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 עם דני קושמרו סוגרות את העשירייה הראשונה עם רייטינג של 18.6% - הפעם פחות מהממוצע השבועי של מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 שהשיגה רייטינג ממוצע של 20.4%.

"אל תפיל את המיליון" של קשת ממשיכה לא ליפול, אם כי ביום שישי (20.4%) נתוני הצפייה על-פי משקי-בית נמוכים יותר מנתוני השידור של יום החול שבו היא משודרת (24.5%). ואולם, יותר ישראלים יהודים צופים בתוכנית ביום שישי, מה שמדגים את השוני בצפייה של ימי החול לסופי השבוע, כשביום שישי המשפחות מתקבצות יחד לצפייה משותפת. כך ניתן לראות עלייה של 40 אלף צופים מחמישי ליום שישי.

11
 11