276 יח"ד ייבנו בפינוי בינוי בשכונת תלפיות בי-ם

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה ירושלים צפויה לאשר מחר את התוכנית ■ ‏במסגרת הפרויקט יפונו 72 יחידות דיור ■ המתחם הוכרז על ידי הממשלה כמתחם לפינוי בינוי ב-2004

עיריית ירושלים מקדמת פרויקט פינוי בינוי של 276 יחידות דיור בשכונת תלפיות בעיר. הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה ירושלים צפויה לאשר מחר את התוכנית, במסגרתה יפונו 72 יחידות דיור.

‏התוכנית צפויה לצאת אל הפועל במתחם הממוקם בין דרך חברון ודרך בית לחם שבשכונת תלפיות בעיר. המתחם הוכרז על ידי הממשלה כמתחם לפינוי בינוי ב-2004 כשהפרויקט הוא בניהול חברת פרזות ובתכנונו של האדריכל דוד גוגנהיים.

‏במסגרת הפרויקט יפונו 72 יחידות דיור, משנות ה-50, בגודל של שני חדרים כל אחת ותחתן ייבנו 276 יחידות דיור חדשות בשטח עיקרי של 80 מ"ר. הדירות החדשות ייבנו בשני בניינים בגובה 19 קומות בחזית רחוב דרך חברון ושני בניינים בני 15 קומות בחזית רחוב דרך בית לחם.

‏התוכנית כוללת שטח ציבורי פתוח במרכז המתחם בהיקף של 5.5 דונם ושני מעברים ציבוריים שיחברו בין דרך בית לחם ודרך חברון. כן מציעה התוכנית בניין לצורכי ציבור בשטח של 780 מ"ר בנוסף לשטח ציבורי באחד הבניינים למטרת גני ילדים ומעונות יום.

ההערכות הן שלאחר שהוועדה המקומית תמליץ מחר לוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז ירושלים על הפקדת התוכנית תתבצע ההפקדה בחודש נובמבר הקרוב על מנת לאפשר את הוצאתה אל הפועל.