אינסוליין זכתה בפרס חדשנות עבור מוצר להזרקת אינסולין

פרוסט אנד סאליבן: "הגישה הייחודית של אינסוליין והמכשור הרפואי שפיתחה לשיפור הטיפול התרופתי לחולי סוכרת מהווה פריצת דרך בהשוואה לפיתוחים הטכנולוגיים הקיימים"

אינסוליין , שפיתחה התקן ייחודי לקיצור זמן ההגעה של האינסולין לדם עבור חולי סכרת, זכתה בפרס החדשנות בפיתוח מוצרי הזרקת אינסולין לשנת 2010 בקרב חברות במערב אירופה מטעם חברת הייעוץ והמחקר העולמית פרוסט אנד סאליבן.

הפרס ניתן לאינסוליין עבור פיתוח מוצרי ה-InsuPatch וה-InsuPad המאפשרים שיפור משמעותי בזרימת הדם באזור ההזרקה של האינסולין על ידי חימום מבוקר, ובכך קיצור משמעותי של זמן ההגעה של אינסולין לדם של חולי סוכרת.

פרס החדשנות הוענק לחברת אינסוליין על זכייתה ב-5 קטגוריות: חדשנות המוצר, הובלה טכנולוגית, ערך מוסף, תועלות פיננסיות ופוטנציאל חדירת שוק. בפרוסט אנד סאליבן ציינו כי "הגישה הייחודית של אינסוליין והמכשור הרפואי שפיתחה לשיפור הטיפול התרופתי לחולי סוכרת מהווה פריצת דרך בהשוואה לפיתוחים הטכנולוגיים הקיימים כיום. חברת המחקר צופה כי השימוש במוצרים של אינסוליין יגדל משמעותית ככל שתגבר ההכרה במוצרים של החברה ויגדל מספר המשתמשים במוצרים שייווכחו בתוצאות".