שילוב של מחשב לוח וטלפון חכם: הסלולרי של דל יגיע לישראל

דל נכנסת לשוק הטלפונים החכמים עם דגם הדגל שלה ה-Streak, שיגיע לישראל עם מערכת אנדרואיד של גוגל

שוק הטלפונים החכמים נחשב לאחת מהקטגוריות המתפתחות בתחום הסלולר עם תחרות צמודה בין חברות כמו אפל, HTC, סמסונג, נוקיה ומוטורולה.

לאחרונה, נכנסה לשוק הצפוף הזה גם חברת דל, כשדגם הדגל שלה, הנקרא Streak, הוא שילוב של מחשב לוח וטלפון חכם, מכיוון שהוא מגיע עם מסך מגע בגודל של 5 אינץ'.

הגודל הנפוץ היום בשוק הוא באזור ה-3.5 עד 4 אינץ' ולכן מדובר בחוויית שימוש אחרת.

המכשיר, שהושק בעולם בחודש יוני השנה, אמור להגיע בתקופה הקרובה גם לישראל והוא כולל את מערכת אנדרואיד של גוגל, זיכרון פנימי בנפח של 16 ג'יגה ומצלמה באיכות של 5 מגה-פיקסל. באנגליה נמכר המכשיר לפי מחיר של כ-3,000 שקל.

את הייבוא הלא רשמי של המכשיר מתכננת להביא חברת "זמן אוויר", שחתמה לא מזמן על הסכם הפצה עם Carphone Warehouse האנגלית לייבא טלפונים חכמים של דל וגם של חברת Huawei.

משקלו של המכשיר הוא 220 גרם והזיכרון שלו הוא של 16 ג'יגה.

היבואנית לא מרוצה מהגעת המכשיר

עדיין לא ברור עם ה-Streak יימכר גם אצל מפעילות הסלולר או רק בחנויות הפרטיות. זמן אוויר עוסקת בייבוא אביזרים לטלפונים והיא הנציגה של חברת דיבוריות הבלוטות' iqua. מי שלא מרוצה מהגעת המכשיר החדש ארצה היא היבואנית הראשונה, דל ישראל.

בחברת דל ישראל ציינו היום (ב') כי "'זמן אוויר' איננה משווק מורשה של דל בישראל ולכן אינה נהנית משירותי התמיכה של דל, בשונה מהמשווקים המורשים של דל בישראל - באג, סי-דאטה, ניופאן ו-CMS המקבלות תמיכה מלאה".

ב"זמן אוויר" ציינו כי הם ידאגו לספק את שירותי התמיכה לטלפון. בבאג ציינו בתגובה, כי יחידות של המכשיר הכוללות עברית נמצאות בבדיקה.