הנדל"ן רותח ומנכ"ל התאחדות הקבלנים פורש: "מיציתי"

יוסי גורדון הודיע כי יסיים את תפקידו בסוף השנה הנוכחית, לאחר שכיהן בתפקיד כשלוש וחצי שנים, "מיציתי את עצמי" ■ שוקל מספר הצעות במגזר העסקי

מנכ"ל התאחדות הקבלנים, יוסי גורדון, הודיע היום (ג') כי יסיים את תפקידו כמנכ"ל התאחדות הקבלנים בסוף השנה הנוכחית. זאת, לאחר שכיהן בתפקיד כ-3.5 שנים, תקופה הנחשבת לארוכה בהתאחדות. כעת, שוקל גורדון מספר הצעות במגזר העסקי.

גורדון מסר כי הוא "מיצה עצמו בתפקיד" וכי הוא "מודה על האמון שניתן בו ומחכה לאתגרים חדשים". נשיא התאחדות הקבלנים, ניסים בובליל, מסר כי הוא רואה בגורדון את המנכ"ל "מהטובים ביותר שהיו להתאחדות הקבלנים" וכי הוא "מצר על עזיבתו".

גורדון, לשעבר סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, הוביל עם בובליל כמה מהלכים בשנים האחרונות, לרבות ביטול מס המכירה וצמצום מס הרכישה, ביטול המכס על הברזל, ושינוי אסטרטגי במבנה התאחדות הקבלנים.

לאחרונה מקדמת התאחדות הקבלנים קמפיין ציבורי אגרסיבי שמטרתו, כך נראה, היא להוריד את מחירי הדירות בישראל. ההתאחדות דורשת מהממשלה להגדיל את התחלות הבנייה באופן מיידי ל-100 אלף יחידות דיור בשנה, להאיץ את הליכי התכנון, ולהגדיל משמעותית את מצבת העובדים הזרים בענף הבנייה.