הצבע חזר: ענף תעודות הסל גייס 1.2 מיליארד ש' באוקטובר

מתחילת השנה ניכרת חולשה בענף תעודות הסל, שגייס עד כה רק כ-1.5 מיליארד שקל ■ השחקנית הגדולה בענף, קסם, הובילה את טבלאת הגיוסים עם 461 מיליון שקל

מתחילת השנה ניכרת חולשה בענף תעודות הסל, שגייס עד כה רק כ-1.5 מיליארד שקל, כשסך הנכסים בו מסתכם בקרוב ל-55 מיליארד שקל. יחד עם זאת, באוקטובר חזר הצבע ללחיי מנהלי תעודות הסל, כאשר לאחר כמה חודשים של פדיונות נהנה הענף מגיוסים של כ-1.2 מיליארד שקל.

תמהיל הגיוסים בחודש החולף היה די מגוון, וגיוסים נרשמו בעיקר בתעודות על מדדי מניות בארץ, וכן בתעודות מורכבות. חלק מהמנהלים גייסו גם בתעודות על מדדי אג"ח מדינה, ואף בתעודות הפיקדון.

את טבלת הגיוסים החודש הובילה השחקנית הגדולה בענף: קסם, שבניהול אבנר חדד ובועז נגר. בסך הכל גייסה קסם 461 מיליון שקל, כשהגיוסים התרכזו בתעודות על מדדי אג"ח מדינה ומניות חו"ל, וכן בתעודות פיקדון. אלה האחרונות הפתיעו בסימני החיים שהפגינו באפיק שרושם כמעט רק פדיונות.

גם בתכלית שבניהול איל סגל ודוד אלאלוף נרשמו גיוסים של 38 מיליון שקל בתעודות הפיקדון. בסך הכול גייסה השחקנית השנייה בגודלה 227 מיליון שקל, בעיקר בתעודות על מדדי מניות בארץ ומורכבות, וכן במדדי חו"ל.

בפסגות סל שבניהול טל ורדי גייסו 217 מיליון שקל, ובהראל-סל בניהול אורי שור רשמו גיוסים של 202 מיליון שקל. גיוסים של 155 מיליון שקל נרשמו באינדקס שבניהול אורי בן-דב.

מנגד, במבט, שבניהול ליאור כגן, נפדו 16 מיליון שקל, כשלמרות גיוס של 86 מיליון שקל, סבלו שם מפדיון של לקוח גדול בהיקף של כ-100 מיליון שקל. במיטב מדדים שבניהול אורן קפלן נרשמו פדיונות של 71 מיליון שקל, בעיקר מתעודות הפיקדון.

22
 22