עדיין מתלבטים? צ'רדן: טאואר נסחרת בחסר - תזנק ב-85%

בית ההשקעות האמריקני לקראת הדו"חות: המלצת "קנייה" לטאואר במחיר יעד של 2.75 דולר למניה ■ ארגון מצבת החובות וצפי לרווח על בסיס GAAP ידחפו את המניה קדימה

טאואר עתידה לדווח בעוד שבוע בדיוק על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה ובבית ההשקעות האמריקני צ'רדן ממתינים לדו"ח בכיליון עיניים. בסקירה מיוחדת שהוציא בית ההשקעות אמש (ד') ללקוחותיו, ואשר הגיעה לידי "גלובס", הוא ממליץ לרכוש את מניות החברה בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 2.75 דולר למניה - פרמיה של כ-85% על מחיר המניה היום בוול סטריט.

נציין כי טאואר הודיעה כי במקביל לפרסום דו"חותיה, היא תכנס מסיבת עיתונאים ואנליסטים מיוחדת. בשוק ניצתו שמועות רבות בנוגע למהות הכינוס, כשבין היתר ההערכות הן כי החברה תדווח על רכישת חברה או מפעל מהותי להמשך פיתוח הייצור.

ראש מחלקת המחקר בצ'רדן, ג'יי סריבאטסה (Jay Srivatsa), מציין בחיוב רב את מאמצי החברה בחודשים האחרונים לארגן את מצבת החובות שלה, כולל תשלום מוקדם לבנק האמריקני וולס פארגו וגיוס 100 מיליון דולר באג"ח דולריות בשבוע שעבר. סריבאטסה מדגיש כי החברה מצאה עצמה כעת בלי חוב בכלל ל-3 השנים הקרובות.

בהתייחס לתוצאות הכספיות הצפויות בשבוע הבא, בצ'רדן מאמינים כי החברה תעמוד בהנחיות שנתנה ובציפיות השוק לרווח של 16 סנט למניה על בסיס non-GAAP על הכנסות של 133.4 מיליון דולר. בנוסף, מעריכים בצ'רדן כי החברה תציג, לראשונה בתולדותיה, רווח למניה על בסיס GAAP, אינדיקציה חשובה ומהותית שהשוק מצפה לה.

לסיכום, עם מכפיל חזוי של 2.5 בלבד על רווחי שנת 2011 ועם מאזן חזק, סריבאטסה מעריך כי מניית טאואר נסחרת בחסר משמעותי.