חדשה רודפת חדשה: עוד חוזה לטאואר בשוק חיישני התמונה

CMOSIS בחרה בטכנולוגיית ה-CIS של טאואר לפיתוח וייצור חיישן חדש בעל 12 מיליון פיקסלים ■ לפי הערכות בשוק, החוזה יניב לטאואר הכנסות של עד 2 מיליון דולר בשנה

CMOSIS, המפתחת ומספקת חיישני תמונה מתקדמים ליישומי צילום והדמיה מקצועיים, ממשיכה לבחור בטאואר-ג'אז לפיתוח וייצור מוצריה: שתי החברות הודיעו היום (ה') כי CMOSIS בחרה בטכנולוגיית ה-CIS הייחודית והמתקדמת של טאואר לפיתוח וייצור חיישן חדש בעל 12 מיליון פיקסלים. לפי הערכות בשוק, החוזה החדש יניב לטאואר הכנסות של עד 2 מיליון דולר בשנה.

חיישן התמונה החדש מותאם למגוון רחב במיוחד של אפליקציות תעשייתיות, לתחומי צילום ווידיאו וטלוויזיה, לחיישני בקרת תנועה תעשייתיים ולמצלמות בקרת תנועה בכבישים. שוק חיישני התמונה התעשייתיים מוערך בכ-750 מיליון דולר, כאשר שוק חיישני התמונה לבקרת תהליך מוערך בכ-200 מיליון דולר.

לפי הודעת החברה, טכנולוגיית ה-CIS המתקדמת והייחודית של טאואר-ג'אז מאפשרת ל-CMOSIS לענות על הדרישות הגוברות בשווקי חיישני התמונה השונים, וביניהם השוק הצרכני, התעשייתי, הרפואי ויישומי automotive.

נזכיר כי טאואר עתידה לדווח בעוד שבוע בדיוק על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה ובבית ההשקעות האמריקני צ'רדן ממתינים לדו"ח בכיליון עיניים. טאואר הודיעה כי במקביל לפרסום דו"חותיה, היא תכנס מסיבת עיתונאים ואנליסטים מיוחדת. בשוק ניצתו שמועות רבות בנוגע למהות הכינוס, כשבין היתר ההערכות הן כי החברה תדווח על רכישת חברה או מפעל מהותי להמשך פיתוח הייצור.