בריינסוויי מזנקת 6.4%: הגישה תשקיף ל-SEC לקראת ההנפקה

עיתוי ההנפקה, היקף הגיוס ושווי החברה בהנפקה, טרם נקבעו ■ כיום נסחרת החברה בתל אביב בשווי שוק של כ-320 מיליון שקל

חברת בריינסוויי מתקדמת בתהליכים לקראת הנפקת מניותיה בוול סטריט. החברה הודיעה היום כי במסגרת התהליך להצעת מניותיה של החברה בארה"ב ורישומן בבורסת הנאסד"ק הגישה החברה ביום שישי טיוטת תשקיף חסויה לרשות ניירות הערך האמריקאית (SEC).

עיתוי ההנפקה, היקף הגיוס ושווי החברה בהנפקה, טרם נקבעו. כיום נסחרת החברה בתל אביב בשווי שוק של כ-320 מיליון שקל.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי, אמר כי "אנו שמחים מאד שהגענו לשלב הזה של הגשת טיוטת תשקיף ל-SEC. אנו רואים בהנפקה ב-NASDAQ אבן דרך חשובה לחברה, אך בד בבד אנו מודעים לחשיבות האסטרטגית לחברה של שוק ההון בישראל ואנו הולכים למהלך של הנפקה בארה"ב בקור רוח ולא בכל מחיר".

מכשיר ה-DEEP TMS של בריינסוויי משמש לטיפול רפואי לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח. בריינסווי פעילה מאד בארה"ב במסגרת הניסויים הקליניים והטכנולוגיה של ה-Deep TMS מוכרת שם היטב. יש לציין כי ה-TMS השטחי קבל את אישור ה-FDA לפני כשנתיים על ידי חברה אמריקאית "נוירונטיקס" ונמצא בשימוש במקומות רבים מאד ברחבי ארה"ב.

המכשיר הרפואי (Deep TMS) מבוסס על סליל אלקטרומגנטי בעל מבנה מיוחד המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה חשמלי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח על ידי גירוי או דיכוי עצבי בהתאם לתדר השדה המגנטי.