מנטה משיקה 10 מיליון שקל במיתוג מחדש של קטגוריית הקפה

‏ההשקעה בחוויית הקפה של רשת מנטה כוללת מיתוג מחדש של המתחם הקמעונאי, מבצעים מיוחדים, כוסות ומוצרים חדשים ואיכותיים הנלווים לקפה

‎‎מנטה, רשת חנויות הנוחות של חברת דלק, משיקה עולם קפה חדש, ‏PREMIUM COFFEE‏, בהשקעה של 10 מיליון שקל.

במסגרת המהלך מותגה מחדש קטגוריית הקפה ברשת מנטה במטרה לספק ללקוחות חוויה חדשה לגמרי - חווית קפה איכותי 'על הדרך' בסגנון בתי-הקפה של ניו-יורק.

‏ההשקעה בחוויית הקפה של מנטה כוללת מיתוג מחדש של המתחם הקמעונאי, מבצעים מיוחדים, כוסות ומוצרים חדשים ואיכותיים הנלווים לקפה.

‏כיום נמכרות ברשת מנטה כ-200 אלף כוסות קפה בחודש, והחברה צופה גידול בשיעור של 35% בשנה הבאה.

‏במקביל להשקה מחודשת של עולם הקפה משיקה הרשת את המותג הפרטי של מנטה, שיכלול מגוון מוצרי מזון, חטיפים ומוצרי היגיינה באיכות גבוהה. ‏

מנטה מונה כיום כ-170 חנויות בפריסה ארצית. חנויות הדרכים לעצירה ולהתרעננות ממוקמות במתחמים הקמעונאיים של תחנות דלק ובתחנות הרכבת.