אברי גלעד דרש - והשלט הנושא את פניו הוסר מנתיבי איילון

מדובר בשלט המקדם את תוכניתו החדשה של גלעד, שתעלה בקרוב ברשת ■ ‏גלעד הוא מהפעילים הבולטים נגד שילוט החוצות ■ הורדת השלט עשויה לעלות לרשת מאות אלפי שקלים

‎‎איש הטלוויזיה אברי גלעד הורה להוריד את שלט החוצות הנושא את פניו שנתלה באיילון צפון סמוך לעליית מחלף השלום. ל"גלובס" נודע כי לאור בקשתו של גלעד הורידה זכיינית ערוץ 2 רשת את שלט הקידום לתוכנית הטלוויזיה החדשה שלו שאמורה לעלות בקרוב. הורדת השלט עשויה לעלות לזכיינית מאות אלפי שקלים.

‏גלעד הוא מהפעילים הבולטים נגד שילוט החוצות, בעיקר מטעמים של איכות הסביבה. בעבר אמר כי "הפרסומות בצדי הכבישים כופות את עצמן על המשתמש בדרך. פעמים רבות הן סותרות את ערכיו, מהערך הפשוט של לראות שדה במקום מגדלים".

גלעד התבטא לא אחת נגד שלטי הענק על איילון בשלל הפלטפורמות העומדות לרשותו, ובהן תוכנית הבוקר של רשת ותוכנית הרדיו "המילה האחרונה" בגלי צה"ל. בשנת 2008 הגישה נגדו חברת השילוט נור תביעה בסך כ-3 מיליוני שקל על "פגיעה בלתי הפיכה" בה. המשפט עדיין מתנהל.

‏‎‎‏"ברשת היו ממש נחמדים"

‏‎‎‏"ביקשתי להוריד, ותוך יום זה ירד", אמר גלעד ל"גלובס". לדבריו, הוא עשה זאת "כי קודם כל לא נוח לי שזה כל-כך בגדול, וחוץ מזה יש עניין משפטי שעדיין תלוי ועומד, אני עדיין בבית משפט על זה. ברשת היו ממש נחמדים, ותוך דקה ניתנה ההוראה להוריד את זה".

מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו מאמינים בשלטים דינמיים".