אפוסנס חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם ענקית התרופות רוש

טכנולוגיית ההדמיה המולקולארית של אפוסנס תשמש את רוש בניסויים קליניים בתחום האונקולוגיה ■ אפוסנס תקבל תשלומים בהתאם להתקדמות בשיתוף-הפעולה

כפי שנחשף ב"גלובס", אפוסנס הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם לא בלעדי עם ענקית התרופות רוש (Roche). על פי ההסכם, תוכל רוש לעשות שימוש במערכת ה-EarliTest של אפוסנס לצורך הדמיה מולקולארית במסגרת ניסויים קליניים שתבצע רוש להערכת טיפולים חדשים בתחום האונקולוגיה.

הנתונים הקליניים של מערכת ה-EarliTest שייאספו במסגרת ניסויים אלו ישמשו גם את אפוסנס לצורך הרחבת היישומים של מערכת ה-EarliTest. רוש תישא במלוא עלות מימון הניסויים ובנוסף תשלם לאפוסנס סכומים שונים שנקבעו בהסכם.

ההסכם עם רוש הינו הסכם שיתוף פעולה שני עליו חותמת אפוסנס לשימוש במערכת ה-EarliTest, לאחר שחתמה בעבר על הסכם לא בלעדי עם ענקית התרופות GSK, גם הוא לצורך שימוש במערכת לצורך הערכת תרופות אונקולוגיות בפיתוח.

מנכ"ל החברה, יורם אשרי, מסר כי "הסכם שיתוף הפעולה עם רוש, המובילה העולמית בתחום האונקולוגיה, מהווה עדות נוספת לעניין הרב הקיים בקרב ענקיות התרופות בעולם לשימוש בפלטפורמה הטכנולוגית של אפוסנס בהדמיה מולקולארית לצורך זיהוי מוקדם של תגובות והשפעות של טיפולים אנטי סרטניים בניסויים קליניים".