אחרי "מאסטר שף", מגיע טרנד הבישול גם לעולם הילדים. חברת "לוטוס הפקות" משיקה בימים אלה מיזם חוצה פלטפורמות שיעסוק בעולם הבישול לילדים.
עלות המיזם עומדת על מיליון שקל בהשקעה עצמית של החברה, שמנהלת בימים אלה משא-ומתן עם גופי שידור בישראל ובעולם.
המיזם אמור לעלות בטלוויזיה ובאינטרנט ובנוסף גם כספר וכסדרת מוצרי מדף.
את המיזם, שייקרא "דלישס", יובילו ילדים בעצמם בתפקיד השפים.
סדרת הטלוויזיה, שצילומיה הסתיימו השבוע, מונה 20 תוכניות, ולצד הילדים ישתתפו בה גם שפים בוגרים ידועים.
הבשלנית אלינוער רבין מלווה את הסדרה ומשמשת כיועצת קולינרית למהלכה. בעתיד אמור לצאת ספר בישול שילווה את התוכנית, אתר אינטרנט וסדרת מוצרי מדף שתשווק ברשתות השיווק.
בלוטוס אומרים כי הרעיון לפרויקט עלה לאחר זיהוי טרנד הבישול הפוקד את עולם הילדים בתקופה האחרונה, אשר כולל סדנאות וחוגי בישול לילדים ואף קייטנות בישול.
"לוטוס הפקות", שנוסדה על-ידי אורי דיקשטיין וגידי יהושע, היא חברת הפקות הפועלת מהרצליה ומתמחה בין היתר בהפקות שחורגות ממסך הטלוויזיה. לחברה יש קשרים עסקיים עם אולפני הרצליה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.