גינדי מאשרת: קיבלנו איום לתביעה על העתקת סרטון שיווקי

גלובס tv כפי שפורסם בשבוע שעבר, אולפני הפקה מארה"ב טענו כי סרטון המקדם את פרויקט גינדי ת"א הועתק מהם באופן "בוטה וחצוף" ■ צפו בסרטון של גלובס TV שחולל את המהומה

החטא ועונשו: חברת גינדי השקעות הודיעה הבוקר (ד') בדיווח מיוחד לבורסה כי קיבלה מכתב מאולפני סרטים בקנזס סיטי שבארה"ב, בו נטען כי היא הפרה לכאורה את זכויות היוצרים של האולפנים במסגרת סרטון שיווקי לפרויקט גינדי תל-אביב במתחם השוק הסיטונאי בעיר.

כפי שנחשף ב"גלובס" בשבוע שעבר, סטודנט ישראלי הסב את תשומת-ליבם של בעלי אולפני "בראניט VFX" לדמיון המפתיע בין סרטון קידום המכירות של פרויקט הנדל"ן גינדי תל-אביב לסרטון עטור השבחים של האולפנים "יוצר העולם", ואלה הגיבו כי הם שוקלים את צעדיהם המשפטיים בהתאם.

היום, כאמור, התקבל החומר בנושא במשרדי גינדי בשקעות.

בגינדי טוענים בהודעה למשקיעים הבוקר כי "החברה קיבלה מחברה ההפקה שהפיקה את הסרט (סופר פוש פובליסיס - ע.ר.) שיפוי מלא, וחברת ההפקה לקחת על עצמה אחריות מלאה בעניין זה ולכל השלכה אפשרית העשוייה לנבוע ממנו. לאור זאת, טוענים בגינדי כי "להערכת החברה אין לה חשיפה מהותית בשל הדרישה האמורה".

מחברת סופר פוש פובליסיס נמסר ל"גלובס" עם חשיפת הדמיון בין הסרטים: "לסופר פוש פובלסיס ישנם 1,750 חברות על פני 5 יבשות ב-127 מדינות. אנשי הקריאייטיב של סופר פוש מסתובבים ברחבי העולם כדי להיחשף לרעיונות חדשים ולקבל השראה מאלפי פרויקטים שנעשים בעולם".

על מה המהומה? צפו עכשיו בדמיון המדהים בין שני הסרטים