האוהדים בפרמיירליג מוכנים לשלם יותר

למרות שמחירי הכרטיסים בליגה האנגלית נחשבים לגבוהים במיוחד (כ-45 ליש"ט בממוצע), 56% מנשאלים בסקר הודיעו כי ימשיכו להגיע למשחקים אפילו אם המחירים יעלו בכ-20%

הפרמיירליג היא ליגת הכדורגל הפופולארית ביותר בעולם, רושמת תפוסה כמעט מלאה ביציעים שלה ומציגה על מגרשיה כדורגל סוחף. אבל הדברים האלו לא עוזרים לתדמית שלה אצל האוהדים, ככל שהדברים נוגעים להתנהלות הכלכלית שלה.

בסקר שערך מגזין "פור-פור-טו" בקרב אוהדי כדורגל באנגליה, ענו 80% מהנשאלים כי הם מעריכים שקבוצת פרמיירליג תפורק או תגיע לכינוס נכסים בשלוש השנים הקרובות. כזכור, בשנה שעברה היתה זו פורטסמות', אותה אימן אברם גרנט, שהגיעה לכינוס נכסים.

מסתבר שלא רק אצלנו הציבור נוטה לחשוב שהכדורגלנים מרוויחים יותר מדי: 75% מהנשאלים טענו שהמשכורות של השחקנים באנגליה מנופחות יתר על המידה, כשרק 2.6% טענו שהשכר שלהם נמוך מדי. שכר השחקנים באנגליה זינק משמעותית בשנים האחרונות: לפני 3 שנים המרוויח הגדול ביותר בליגה (ג'ון טרי מצ'לסי) הסתפק בשכר של 140 אלף ליש"ט בשבוע, והיום מי שגורף את הקופה הכי שמנה הוא יא-יא טורה ממנצ'סטר סיטי (220 אלף ליש"ט בשבוע).

למרות שמחירי הכרטיסים בפרמיירליג נחשבים לגבוהים במיוחד (כ-45 ליש"ט בממוצע), 56% מהנשאלים הודיעו כי ימשיכו להגיע למשחקים אפילו אם המחירים יעלו בכ-20%.