עוד שבוע בפסגה: הפרסומת של HOT - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט, שהיא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, הגיעה למקום השני בדירוג

הפרסומת של HOT, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובם של שחקני הסדרה "עספור", ממשיכה להוביל זה השבוע הרביעי ברציפות את טבלת הפרסומות הזכורות. שיעורי זכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 12.1%.

עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.2, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות. הפרסומת היא גם האהובה ביותר עם שיעורי אהדה גבוהים במיוחד.

יש לציין כי ההישגים של הפרסומת של HOT מרשימים ביותר לאור העבודה שתקציב הפרסום שהושקע בה הופחת משמעותית - ועמד השבוע על 146 אלף שקל בלבד (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ממוקמת הפרסומת לבנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.

מעניין לציין כי השבוע נחשפו הצופים לריבוי קמפיינים לרכבים, של חברות כגון מרצדס, רנו, פיג'ו, מאזדה, סיטרואן, יונדאי ועוד. ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה, כי אחת הסיבות המרכזיות למאמץ הפרסומי הניכר של חברות הרכבים נעוץ ברצונן למשוך לקוחות לבצע רכישות רכבים, ובכך לשפר את מיקומן של החברות בטבלת המסירות השנתית לקראת סוף השנה.

מבין כלל הפרסומת לרכבים ששודרו, רק הפרסומת לרנו, "רנו לא רואה מוסך", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, נכנסה בשלב זה לטבלת הזכורות והאהובות.

הפרסומת לבנק דיסקונט באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 288 (בהשוואה ל-258 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת ירידה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-36.8 מיליון דולר (לעומת כ-37.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).

עוז זהבי
 עוז זהבי