מדורת ההבלים

"המצעד 7.0", א'-ה' 22:30, ערוץ "HOT בידור ישראלי"

בחן את עצמך: "האם אתה סלב?" ובכן, אם אתה מכיר לפחות שלושה מן השמות הבאים: דפנה לוסטיג, מאיה בצלאל, שי פרץ, ניסן שור ודלית רצ'סטר, אזי כנראה אתה "סלב", או לפחות מכיר את עולמם של כל אותם יפים ונוצצים. אם לא, ידידיי, סימן שאתם צריכים להציץ באריזה שלכם - ייתכן שתאריך התפוגה שלכם כבר חלף מבלי שתדעו.

כדי שלא תרגישו בודדים, אציין כי גם אני הכרתי בקושי שם אחד מהרשימה המכובדת שלעיל, שהיא אגב של מנחי התוכנית "המצעד 7.0" ובמאמץ רב הצלחתי לזהות עוד שם מתוכה. אין לי אלא להודות שכנראה גם אני שייך לדור ה"לשעבר" שאינו מכיר ואולי אינו רוצה להכיר את העולם הנוצץ של הבידור הישראלי העכשווי. זה לא אומר כמובן שמדובר בתוכנית רעה: פה ושם צפיתי בעונות קודמות שלה ונאלצתי להכיר בעובדה שכנראה איני יכול להעריך עוד תוכניות שכאלה, כמו כל אותם מדורי "לילה" שאני מוצא לפעמים במקומונים, קורא שוב ושוב את אותו משפט, ומציין לעצמי בעצב שלמרות שהוא כתוב, ככל הנראה, בעברית, איני מבין ממנו אף מילה.

מה בעונה החדשה? דירוג של סלבריטאים לפי קריטריונים ברורים וחמורים של "מי הכי סקסי/ת?" או מי הכי "משומש" (אין לי מושג מה זה אומר, אבל זה לא נשמע כמו תואר שהייתי רוצה להתהדר בו, למרות שככל הנראה האייטם הזה מזכה אותי לפחות במועמדות רצינית אליו). בעקרון, ועל סמך עונות קודמות, מדובר בתוכנית רעה, כזאת ש"יורדת כסאח" (הביטוי הזה עוד חוקי?) על הסלבריטאים, ומעצימה אותם בו זמנית, כי הרי במדורת ההבלים אין זה חשוב מה הוא חומר הבעירה, העיקר שאש התמיד של השום-כלום הזה תמשיך לרצד.