הסטארט-אפ הישראלי סלנו השלים גיוס של 12 מיליון דולר

ליברטי גלובל הצטרפה להשקעה כמשקיע אסטרטגי ■ גריילוק, פיטנגו, סיסקו ומיוון ונצ'רס שהשקיעו בסיבובי הגיוס הקודמים של סלנו השתתפו גם הן בסבב הגיוס הנוכחי

חברת סלנו (Celeno Communications), ספקית מובילה של שבבים ליישומי מולטימדיה ברשתות Wi-Fi ביתיות, השלימה סבב גיוס בהיקף של 12 מיליון דולר. ליברטי גלובל, מפעילת הכבלים השנייה בגודלה בעולם, הצטרפה להשקעה בסלנו במסגרת סבב הגיוס הנוכחי.

בחודש ספטמבר הודיעה ליברטי גלובל כי בחרה לשלב את פתרון ה-Wi-Fi של סלנו בממיר הכבלים החדש שלה. גריילוק, פיטנגו, סיסקו ומיוון ונצ'רס שהשקיעו בסיבובי הגיוס הקודמים של סלנו השתתפו גם הן בסבב הגיוס הנוכחי.

מעבר לעסקה עם ליברטי גלובל שהוכרזה בספטמבר, הכריזה סלנו על עסקת ענק נוספת בחודש יולי עם ענקית התקשורת הסינית FiberHome שהטמיעה את שבב ה- Wi-Fi של סלנו בנתב האופטי הביתי שלה המותקן ברשת העירונית החדשה של צ'יינה טלקום בשנחאי. שתי העסקאות צפויות להכניס לסלנו עשרות מיליוני דולרים ממכירת שבבים בשנים הקרובות.

ברוס דיינס, סמנכ"ל להשקעות טכנולוגיה בליברטי גלובל ונצ'רס: "השקענו בסלנו בזכות הטכנולוגיה הייחודית של החברה, טכנולוגיה שהינה אבן בניין הכרחית לאספקה אלחוטית של תכני וידאו לממירים והתקנים ניידים. הטכנולוגיה של סלנו צפוייה להוות מרכיב מרכזי בממירי הכבלים שלנו."

גלעד רוזן, יזם ומנכ"ל סלנו, ציין כי "הטכנולוגיה של סלנו מובילה כיום בתעשיית יישומי מולטימדיה ברשתות Wi-Fi ביתיות וזוכה להצלחה אצל ספקיות שירות רבות בתחום בכל רחבי העולם. הגיוס הנוכחי יסייע לסלנו לפתח את פעילות השיווק והמכירות של החברה על מנת להרחיב את בסיס הלקוחות ברחבי העולם, וכן להמשיך ולפתח טכנולוגיה מובילה בשוק."

סלנו שהוקמה בשנת 2005 על ידי גלעד רוזן מעסיקה כיום כ-50 עובדים, רובם במרכז הפיתוח של החברה ברעננה. לחברה משרדים ונציגים באירופה, ארצות הברית ואסיה. החברה מגייסת בימים אלה עובדים נוספים.