מיכאל מור יתבע את משטרת ישראל בטענה לריבוי מעצרי-שווא

מור נעצר בשנה האחרונה 3 פעמים - ובכולן שוחרר מבלי שהוגש נגדו כתב אישום ■ היקף התביעה שיגיש צפוי לעמוד על למעלה מ-100 אלף שקל

העבריין הופך לתובע: מיכאל מור החליט לתבוע את משטרת ישראל בטענה של ריבוי מעצרי-שווא והטרדות לכאורה מצד חוקרי המשטרה. עורך דין אזרחי מטעמו של מור כבר החל לעבוד על ניסוח תביעה בסך של למעלה מ-100 אלף שקל.

לטענת מור, בשנה שחלפה מאז שוחרר מהכלא הוא נעצר כבר 3 פעמים ב-3 מקומות שונים, כשבכל פעם הוא שוחרר לבסוף על-ידי בית המשפט. מור אף מציין כי בכל הפעמים לא הוגש נגדו בסופו של דבר כתב אישום.

הפעם האחרונה שבה נעצר מור היתה בשבוע שעבר בכפר ורדים. הוא נעצר בחשד להדחת קטינה לשימוש באלכוהול, כשלבסוף התברר כי בין השניים לא היה שום קשר, אלא שהצעירה היא למעשה חברתו של חייל צה"ל שבילה במקום. מור אף נחשד בהחזקת כרטיס אשראי גנוב, אך בסופו של דבר התברר כי אותו כרטיס כלל לא היה גנוב.

עורכי הדין שמייצגים את מור במישור הפלילי הם דורון נוי ויהלי שפרלינג. עם זאת, אלה אינם עורכי הדין שייצגו אותו כעת בתביעה נגד המדינה.

נציין כי עוד כ-3 שבועות יורשה מור לחזור לנהריה, לאחר שתסתיים התקופה בת השנה שבה אסור היה לעבריין לבקר בעיר, זאת עקב החלטת בית המשפט.