הצלחה בהנפקה של סלע קפיטל נדל"ן: גייסה כ-117 מ' ש'

את ההנפקה הובילו IBI, גיזה, מיטב ובנק אגוד

שוק ההון המוסדי והציבור ממשיכים להביע אמון בקרן הריט, סלע קפיטל נדל"ן ובמנכ"ל הנכנס החדש גדי אליקם.

הקרן השלימה גיוס הון מניות כולל של כ-117 מיליון שקל, כאשר אמש (ב') גייסה הקרן למעלה מ-31 מיליון שקל באמצעות הנפקה לציבור, במחיר של עד 5.90 שקל למניה. זאת בהמשך להנפקה למוסדיים בשבוע שעבר, בה הועברו בקשות לרכישת מניות בהיקף של למעלה מ-85 מיליון שקל. היקף הגיוס מהציבור מהווה מעל 35% מהגיוס ממוסדיים.

המניות המוצעות הוצעו לציבור ב-93,500 יחידות, הכוללות 200 מניות כל אחת, בדרך של מכרז על מחיר היחידה, כשהמחיר ליחידה הינו 1,180 שקל. בשבוע שעבר הוצעו 13,600 מניות למוסדיים במחיר של עד 6.25 שקל למניה. את ההנפקה הובילו IBI, גיזה, מיטב ובנק אגוד.

בהנפקה למוסדיים השתתפו בתי ההשקעות המובילים במשק ובכך הם ממשיכים להביע אמון בחברה. בין השאר השתתפו: הפניקס, דש, אקסלנס, מיטב, גלעד, מנורה ופסגות, בנק א.ד.רוטשילד, יורוקום קפיטל, תמיר פישמן וקרן ספרה.

שמוליק סלבין, יו"ר סלע קפיטל, "אנחנו שמחים על הצלחת הגיוס ומודים לשוק ההון על האמון וההערכה לה זוכה החברה. ההיענות להצעת החברה במכרז הציבורי מאפשרת את המשך תנופת הצמיחה ותסייע לנו בהמשך קידום תוכניות הפיתוח והמיסחור של סלע קפיטל נדל"ן".

באוגוסט האחרון מונה גדי אליקם כמנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן. אליקם הינו בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנים בתחום הנדל"ן, לרבות בתחום ניהול נכסים מניבים, רכישה, שיווק והשכרה של נדל"ן מניב. בשנתיים האחרונות שימש אליקם כמנהל אגף בינוי ונכסים בחברת בזק, במסגרת תפקידו היה אחראי על רכישת מבנים והשכרת שטחים פנויים למגוון שימושים, לרבות התאמתם ללקוח. היקף הנדל"ן שהיה תחת ניהולו משתרע על פני כ- 400,000 מ"ר בכל רחבי הארץ. טרם תפקידו בחברת בזק, שימש אליקם כמנהל הנכסים ותפעול מתקנים בחברת קריאוסייטקס ומנהל חברת הניהול של פארק אזורים פ"ת ועוד.

סלע קפיטל הינה קרן ההשקעות במקרקעין שפועלת בשוק ההון הישראלי ומטרתה העיקרית לאפשר למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב בלבד באופן ישיר באמצעות חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד שוטף, ללא שכבת מס נוספת מעבר לאחזקה ישירה ותוך מתן יתרון של סחירות ונזילות. יוזכר כי מבנה הריט דורש כי השליטה בקרן תהיה מבוזרת.

עד כה רכשה החברה 7 נכסים מניבים: ברעננה, כפר סבא, תל אביב, ראשון לציון, אזור, יבנה ונתניה. השטח הכולל שנרכש על ידי סלע קפיטל נדל"ן נאמד ב-66 אלף מ"ר וכן לקרן 38 אלף מ"ר חניות. שיעור התפוסה בנכסים הינו כ-93%.