S.Wear תכפיל את גודל הסניפים ותייצר חולצות מכופתרות

רשת אופנת הבייסיק, שמוכרת יותר בשמה הקודם "היינס", מתרחבת ■ עוד בתוכנית: הרחבת הפעילות בהלבשה התחתונה, בעיקר בחזיות, ואפשרות לכניסה גם לתחום הג'ינסים

רשת אופנת הבייסיק S.Wear, שמוכרת יותר בשמה הקודם "היינס", מתרחבת. ל"גלובס" נודע כי הרשת מתכוונת להכפיל את רצפת המכירה בסניפים ולפרוץ מנישת הבייסיק לקטגוריות נוספות, כמו למשל חולצות מכופתרות ואולי אפילו ג'ינסים. בנוסף, הרשת תרחיב את פעילותה בתחום ההלבשה התחתונה ובעיקר בחזיות.

הרשת, שנוסדה על-ידי נסים (שוקו) חכם, מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כרשת מובילה בתחום אופנת הבייסיק לצעירות ונשים. בתחילת דרכה, בשנת 2001, עמד מחזור המכירות הרשת על 11 מיליון שקל. כיום מונה הרשת 63 סניפים שכולם בבעלותה המלאה.

בשנת 2009 הסתכם מחזור המכירות של הרשת ב-140 מיליון שקל. קצב מכירות הרשת לשנת 2010 עומד על 170 מיליון שקל, שמשקף גידול של 21% במכירות. לרשת רווח גולמי של 63% ורווח תפעולי דו-ספרתי, והיא רושמת רווח נקי דו-ספרתי.

150 אלף חברי מועדון

לאורך השנים הצליחה הרשת לשמר מדיניות תמחור יציבה, ולעתים רחוקות היא מעניקה הנחות עמוקות ברשת. לרוב אלה הנחות של 20% על פריטים מוגדרים ולחברי המועדון בלבד. הרשת מקפידה לשמר תאריכי סיילים קבועים בשני מועדים בשנה:1 לפברואר ו-1 לאוגוסט.

מעל 90% מהרכישות ברשת מתבצעות על-ידי חברי מועדון הלקוחות, המונה 150 אלף חברים פעילים, שעושים קניות ברשת לפחות פעמיים בשנה.

בעוד שסניפי הרשת משתרעים כיום על שטח של 60-70 מ"ר בלבד, הרשת מבקשת להרחיבם לשטח של 150-200 מ"ר, שטח שיאפשר את הרחבת פעילותה.

חכם ציין בפני "גלובס" כי "יש לנו נכס אחד, ויש לנו אנשים נפלאים שיודעים לעשות דברים טובים ורוצים לעשות עוד דברים. לקוחה שקונה אצלנו היום סווטשרט, קונה פולו, ג'ינסים וחולצות מכופתרות במקום אחר. אנחנו רוצים שהיא תקנה אצלנו. אנחנו נדע לייצר חולצות מכופתרות באותה איכות, וזה יעבוד. אין סיבה שלא".

התרחבות הדרגתית

הכוונה היא להרחיב את הסניפים הדרגתית ותוך שמירה על פריים לוקיישן. בנוסף, כל כניסה לקטגוריה חדשה תימכר באופן נפרד ומבודל בחנות.

הרשת מחזיקה כבר היום במספר מותגי הלבשה תחתונה של היינס, כמו Baly, Barely There, Playtex, Wonder Bra, Coming soon. עם הרחבת רצפת המכירה בסניפים, בכוונת הרשת להרחיב את קולקציות ההלבשה התחתונה ולהתחיל, כאמור, במכירת חזיות.

אביב כץ, סמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי ברשת, ציין כי "אנחנו מובילים את הפדיון למ"ר בארץ. את יכולה לראות קניון ריק כשהחנות שלנו מלאה. אנחנו מוכרים איכות ושירות".