זיסאפל לגפני: יש לקדם הרפורמה בחוק לעידוד השקעות הון

יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה בהתאחדות התעשיינים, ונשיא קבוצת רד-בינת: "התיקונים בחוק יסייעו לתעשיית ההיי-טק הישראלית לשקם את נזקי המשברים בעשור החולף"

יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה בהתאחדות התעשיינים, ונשיא קבוצת רד-בינת, יהודה זיסאפל שיגר פנייה ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת, משה גפני בבקשה לקדם את הרפורמה שיוזמים משרדי האוצר והתמ"ת, בחוק לעידוד השקעות הון: "התיקונים בחוק החדש יסייעו לתעשיית ההי-טק בארץ להתמודד עם המשבר שאותם היא חווה בימים אלה", כתב.

לדברי זיסאפל, התיקונים שעולים מהחוק החדש, יסייעו לתעשיית ההיי-טק הישראלית לשקם את הנזקים שהסבו לה המשברים הכלכליים של העשור החולף, לחזק את מעמדה בארץ ובעולם ולהשפיע על הבראת המשק הכלכלי גם בתקופה בה המשבר העולמי "גובה קרבנות רבים".

כהגדרתו: "לראשונה, תעשיית ההיי-טק חשה שיש מי ששומע אותה ואף פועל מתוך מטרה לסייע להמשך צמיחתה. ההכרה בהשקעה בהון האנושי, שהוא המשאב העיקרי שלך תעשייה זו, הוא שמניע את גלגלי המשק", כתב לגפני.

יש לציין כי גם התאחדות התעשיינים ונשיאה, שרגא ברוש הביעו בשבועות האחרונים את תמיכתם ברפורמה שמקדמים משרדי התמ"ת והאוצר בחוק לעידוד השקעות הון.

החוק החדש, מחריג מתוכו חברות רבות שנהנו עד כה מהטבות מרחיקות לכת במס, למען הקצאת משאבים לחברות חדשות שיבססו את פעילותן בפריפריה.