שווה או לא? 5 חדרים במגדל בבת-ים ב-5.6 מיליון שקל

למה כן? כי נראה שת"א מיצתה את פוטנציאל העליות, ולבת-ים יש עוד פוטנציאל צמיחה ■ למה לא? כי במחיר הזה אפשר לקנות גם קוטג' בקיסריה

דירת 5 חדרים בקומה 39 במגדל נוה בבת ים, 180 מ"ר ברוטו

למה כן?

1. מדובר במחיר אטרקטיבי לקומה מאד גבוהה במגדל הצופה לים - כ-34 אלף שקל למ"ר. המחירים במגדלים הצופים לים על חוף תל אביב עוברים ברוב המקרים את ה-75 אלף שקל למ"ר.

2. בחודשים האחרונים נראה כי תל אביב מיצתה את עליות המחירים וניכרת שם בלימה. ההערכות הן שלבת ים יש עוד פוטנציאל צמיחה ושהמחירים ידביקו בעוד מספר שנים את הפער.

3. יזמית הפרויקט היא חברת נוה הותיקה, שהקימה פרויקטים - כגון "נוה אמירים" בהרצליה, "נוה אביבים" ברמת אביב ו"מרום נוה" ברמת גן - שהפכו מילה נרדפת לשכונות איכותיות.

מגדל נווה בבת ים
 מגדל נווה בבת ים

למה לא?

1. כי ביחס למה שאתה מקבל - דירת 5 חדרים במגדל שישכן עשרות משפחות - מחיר של 5.6 מיליון שקל נשמע מוגזם, אפילו שמדובר בדירה עם נוף לים. גם קוטג' בקיסריה אפשר לקנות בסכום הזה.

2. בבת ים צפויים להיבנות כ-4,000 חדרי מלון חדשים בשנים הקרובות, מרביתם לאורך רצועת החוף, וחלקם אף בבניינים של 40 קומות, מה שעשוי להסתיר, ולו באופן חלקי, את הנוף לדיירי המגדל.

3. עם כל הכבוד לשיפור פני העיר בשנים האחרונות, לבת ים יש עדיין כברת דרך לעבור בשיפור החינוך ובמלחמה בפשע, שלא לדבר על פרשיות השלטון המקומי בעיר (עינת פז-פרנקל)