אל-על - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.83 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ישראכרט, שמציעה הנחות לשלל מופעי חנוכה תמורת כוכבים, עם קמפיין בהשקעה של כ-1.81 מיליון שקל

עם רווח נקי של 42 מיליון דולר ברבעון האחרון וגידול בתנועת הנוסעים בנתב"ג, יכולה אל-על להוציא על פרסום בשבוע האחרון כמעט 2 מיליון שקל מבלי לאבד גובה.

3 גלי פרסום עיקריים היו לאל-על השנה: במארס פרסמה החברה לקראת הפסח את "מבצע אביב - מגוון יעדים במחיר מיוחד ל-5 ימים"; ביולי נכנסה החברה למלחמה על הקו לאילת; ומאוקטובר ועד לרגע זה החברה לא נחה ונוסקת עם פרסום למבצעי החגים ולאחרונה עם קמפיין "בשבילי אלה הידיים הטובות בעולם", בכיכובו של האיש שלנו ב-NBA, עומרי כספי.

החיבור עם כספי הוא ניסיון של נגיעה בהצלחה ישראלית בינלאומית, והוא מהווה חלק מהטרנד האחרון של הטמעת ערכי הסלב ומה שהוא מסמל בערכי החברה. "כספי הולם את ערכי החברה, בהם מצוינות, ערכיות והצלחה", מעיד מנכ"ל אל-על, אליעזר שקדי.

מקאן-אריקסון אחראים לקמפיין של אל-על, שאמצעי המדיה העיקריים שלו הם טלוויזיה, אינטרנט ושילוט חוצות. כדרכם של מקאן, גם הפעם מלווה הפרסום בפעילות אינטרנט ענפה הכוללת אפליקציית פייסבוק.

חנוכה באופק, והקרב על מופעי החנוכה מתחיל. ישראכרט, חברת האשראי היחידה שבחרה לא להשתמש בשירותיו של פרזנטור, מציעה הנחות לשלל מופעי חנוכה תמורת כוכבים, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. רשמו לפניכם שבקרוב מאוד יגיעו קמפייני התגובה של המתחרים.

עלית, שאך לאחרונה פתחה את עונת השוקולד, מתמקדת השבוע בבפלות - או אם תרצו, בוופלים - ומזמינה את הצופים להכריע בהתערבות הגדולה.

סופר-פארם יוצאת במבצע TOP TEN, במסגרתו היא נותנת הנחה של עד 65% על מוצרי הטיפוח המובילים; ומאזדה 5 סוגרת את החמישייה של המותגים המושקעים עם קמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שמצליח להכניס גם השבוע באופן מרשים 3 מלקוחותיו לטבלת המותגים השבועית.

המותגים המושקעים

1. אל-על - 1,839,417 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. ישראכרט - 1,814,491 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

3. עלית - 1,083,043 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

4. סופר-פארם - 1,080,291 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. מאזדה - 1,006,117 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים: 12-18/11/2010.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.