העורך הבא? אבי משולם מונה ליועץ של זקי רכיב ב"מעריב"

משולם, עורך וואלה לשעבר, ייעץ בנושא הניו-מדיה ושילוב העיתון בתהליכים הדיגיטליים ■ נעשו מגעים למינויו כעורך ראשי ■ רכיב רשאי לאשר מינויים ללא מעורבותו של עופר נמרודי למשך שנה

עורך וואלה לשעבר, אבי משולם, מונה באופן רשמי ליועצו של בעל השליטה ב"מעריב", זקי רכיב.

עם זאת, ל"גלובס" נודע כי רכיב ניהל מגעים מול משולם למנותו לתפקיד עורך העיתון במקומו של יואב צור, ונושא זה עדיין לא ירד מן הפרק.

לפי שעה נקבע כי משולם ישמש כיועץ בעיתון, בטרם ימונה לתפקיד אחר.

בתפקידו החדש יישב משולם באופן פיזי ב"מעריב", כשהגדרת תפקידו תהיה יועץ לענייני הניו-מדיה ושילוב העיתון בתהליכים הדיגיטליים. עוד נודע כי חלקו של משולם אמור לגדול, והוא צפוי לקחת חלק בהחלטות המתקבלות בעיתון.

משולם, 33, מגיש בקול ישראל תוכנית רוק יומית מזה מספר שנים. באחרונה פרש מעריכת וואלה לאחר עשור באתר, מתוכו שימש כ-6 שנים כעורך. את שירותו הצבאי עשה בגלי צה"ל.

כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", במסגרת הסכם הכניסה של רכיב ל"מעריב", עומדת בפניו האפשרות במשך שנה תמימה לקבל לבדו החלטות באשר לאיוש משרות בעיתון, ללא מעורבותו של בעל המניות השני, עופר נמרודי והכשרת היישוב, שהיו בעלי העיתון בשנים האחרונות.

שילובו של משולם בתפקיד עשוי להתיישב עם תפיסתו של רכיב להעביר את המותג "מעריב" אל המערך הדיגיטלי ובמהלך השנים לוותר על הדפוס והתפוצה. רכיב הצהיר בעבר כי בכוונתו לפתח מוצר טאבלט, באמצעותו יהיה אפשר לצרוך את תכני העיתון המותאמים אישית לכל אחד מהקוראים.

מ"מעריב" ומלשכתו של רכיב נמסר כי "אבי משולם ישמש כיועץ ליו"ר דירקטוריון 'מעריב', זקי רכיב".

משולם סירב להגיב.