קמהדע: נציג רבעון שיא ברבעון 4 - הכנסות של 20 מיליון ד'

החברה קיבלה הזמנות למוצר מתחום מוצרי ההפצה בכ-4.5 מיליון דולר ■ ההסכם האסטרטגי עם בקסטר יניב לה יותר מ-10 מיליון דולר עד סוף 2010

חברת הביומד קמהדע שיחררה תחזית אופטימית לרבעון הרביעי. החברה בניהולו של דוד צור מעריכה כי תציג ברבעון הרביעי הכנסות בהיקף 20 מיליון דולר, וזאת כולל הזמנות למוצר מתחום מוצרי ההפצה של החברה בהיקף כולל של יותר מ-4.5 מיליון דולר שקיבלה בימים האחרונים.

החברה מוסרת כי ההזמנות התקבלו בעקבות מחסור זמני שנוצר בשוק מוצרי האימונוגלובולינים בישראל ומועדי האספקה הנדרשים למוצר הינם כבר במהלך הרבעון הרביעי של 2010. קמהדע נכנסה לאחרונה לשלב המכירות בארה"ב, לאחר שחתמה על ההסכם האסטרטגי עם חברת התרופות האמריקנית בקסטר, לשיווק וייצור תרופת ה-AAT בעירוי בארה"ב.

קמהדע, הנסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 664 מיליון שקל, מתמחה בפיתוח וייצור תרופות ייחודיות הניתנות בהזרקה או באינהלציה לשימושים מצילי חיים. ההזמנות שהתקבלו עד כה והעמידה באבן דרך נוספת בהסכם האסטרטגי עם בקסטר צפויות להניב לה סכום כולל של יותר מ-10 מיליון דולר עד סוף שנת 2010.

ההסכם מבטיח לקמהדע תשלומים הכוללים: אבני דרך של 45 מיליון דולר, התחייבות לרכישות מינימליות בסכום של כ-60 מיליון דולר במהלך 5 השנים הראשונות להסכם, וקבלת תשלומי תמלוגים משמעותיים עבור המכירות של המוצר שייוצר בעתיד על ידי בקסטר.