רצח משפחת אושרנקו: אושר הסדר הטיעון לנטליה קרליק - 13 שנות מאסר

בראשית המשפט יוחסה לאשתו של דמיאן קרליק מעורבות ב-6 מעשי הריגה, אך במסגרת הסדר הטיעון היא הודתה בסעיף הריגה אחד, בקשירת קשר לביצוע פשע ובהשמדת ראיות

בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה אישר הערב (ב') סופית את הסדר הטיעון עם נטליה קרליק, וגזר עליה 13 שנות מאסר בפועל ועוד שנתיים על-תנאי - כך דווח בגלי צה"ל.

נטליה קרליק, אשתו של דמיאן קרליק הנאשם ברצח 6 בני משפחת אושרנקו בראשון-לציון לפני כשנה, הורשעה על-פי הודאתה בסעיף הריגתו של אדוארד אושרנקו, קשירת קשר לביצוע פשע והשמדת ראיות. כזכור, בראשית הדרך הוגש נגד נטליה כתב אישום חמור בהרבה, שייחס לה 6 מעשי הריגה.

בעת גיבוש הסדר הטיעון אמר פרקליטה של קרליק, עו"ד אבי כהן, אמר כי ההסדר משרת את שני הצדדים. "הגענו להסדר טיעון שיש בו איזשהו איזון", טען כהן, "מצד אחד, נטליה תרצה עונש מאסר ארוך ולא קל; ומצד שני, הפרקליטות מבטלת את מרבית האישומים המיוחסים לה בעבירת ההריגה, כשאיש מהצדדים איננו מתעלם מהתוצאה הקשה שאירעה".

טבח בני משפחת אושרנקו באוקטובר 2009 ייזכר כאחד המזעזעים בתולדות המדינה. לפי כתב האישום, דמיאן קרליק חש מושפל לאחר שפוטר מהעסק שניהל אב המשפחה, דימיטרי אושרנקו, ולכן פיתח שנאה ואיבה כלפיו. על-פי האישום, קרליק סיפר על כוונותיו לאשתו נטליה, ויחד הם קשרו קשר לפגוע בדימיטרי והחליטו לשדוד אותו.

בימים שאחרי הרצח המשטרה לא הצליחה למצוא את האחראים למעשה, ורק כעבור חודש הוגשו כתבי האישום החמורים נגד נטליה ודמיאן קרליק, המתארים דקה אחר דקה את ליל הדמים.