CES לא תנפיק בת"א; "החלטנו על גיוס פרטי"

חברת הקלינטק הישראלית הצהירה בעבר כי תנסה לגייס עד 10 מיליון דולר לפי שווי של 23 מיליון דולר ■ החברה גייסה עד היום 20.4 מיליון דולר

חברת הקלינטק הישראלית CES הקפיאה את תוכניתה לגייס הון בהנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב. כך נודע ל"גלובס".

לפני כחודשיים פורסם ב"גלובס" כי CES תנסה לגייס עד 10 מיליון דולר, לפי שווי של 23 מיליון דולר, בליווי מיטב חיתום והשקעות.

היום מאשר מנכ"ל החברה, אלי דורון, כי החברה הקפיאה את תהליך ההנפקה הראשונה: "החלטנו ללכת על אופציה של גיוס פרטי, ואנחנו מקווים שבקרוב נוכל להשלימו".

נכון להיום חברת קלינטק ישראלית עדיין לא יצאה לשוק הציבורי המקומי, ונראה שגם CES מצאה פתרונות חלופיים והיא תגייס את ההון הנחוץ לה, לתחומי הפיתוח העסקי ולשיווק ולמכירות בעיקר, ממשקיעים פרטיים.

CES הוקמה בשנת 1989, היא מפתחת, מייצרת ומוכרת מערכות חשמל ביתיות, לוחות חשמל ממוחשבים ומספקת פתרונות לניהול יעיל של אנרגיה חשמלית.

החברה מעסיקה 24 עובדים במשרדים בנתניה.

פתרון לחיסכון בחשמל

על-פי מאגר המידע IVC החברה גייסה עד היום 20.4 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ומקרן הקלינטק הישראלית אקווה-אגרו, שהיא גם בעלת המניות הגדולה בחברה.

CES פועלת בתחום רשתות smart grid, המעבירות חשמל על-גבי רשת תקשורת דיגיטלית דו-כיוונית, והיא מספקת פתרון להכוונת אספקה והעברת עומסים ברשת באופן אוטומטי.

המוצרים שלה מציעים פתרונות לחיסכון בחשמל לממשלות, לחברות חשמל לאומיות ולמקומיות וכן לחברות תעשייתיות גדולות.

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת איתור עומסים באמצעות לוחות חשמל ממוחשבים על רשת החשמל הציבורית, שליטה מרחוק על לוח החשמל הממוחשב וניטור הצריכה וניהול עומסים.

שוק נוסף שאליו מכוונת החברה הוא שוק התשתיות לטעינת מכוניות חשמליות.