ביוליין: הכנסות של 113 מ' ש' בעקבות ההסכם עם סייפרס

הרווח התפעולי ברבעון עמד על 76.8 מיליון שקל והרווח הנקי על 73.1 מיליון שקל ■ ביוליין סיימה את תשעת החודשים ברווח נקי של 29.5 מיליון שקל

חברת ביוליין פרסמה הבוקר (ד') דוחות לרבעון השלישי של 2010 ולתשעת החודשים של השנה. ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב-113 מיליון שקל, כתוצאה מהסכם המסחור עם סייפרס. החברה ייצרה תזרים מזומנים מפעילות של 67.5 מיליון שקל ברבעון השלישי.

הרווח התפעולי ברבעון עמד על 76.8 מיליון שקל והרווח הנקי על 73.1 מיליון שקל. ביוליין סיימה את תשעת החודשים ברווח נקי של 29.5 מיליון שקל.

לדברי ד"ר כנרת סויצקי, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים על תוצאות הרבעון השלישי שמסכמים תקופה של עשייה מאוד אינטנסיבית ומוצלחת בביוליין בשנה האחרונה. תוצאות אלו מחזקות את המודל העסקי שלנו וההתקדמות המשמעותית של החברה, וכן באות לידי ביטוי ברווח הנקי שהצגנו, פרמטר לא שגרתי עבור חברה בתחום הביוטכנולוגיה".

"ביוליין ממוקדת בהצפת ערך עבור בעלי המניות שלה והיא ממשיכה לפעול באינטנסיביות על מנת לקדם את עסקאות המסחור עליהן חתמה. שמנו לעצמינו למטרה להרחיב ולגוון את בסיס המשקיעים שלנו גם בארצות הברית, מהלך שיעניק לחברה גם חשיפה רחבה יותר לחברות פארמה הגדולות בתעשייה. במקביל הצוות המדעי שלנו ממשיך בבחינת פרוייקטים וחיפוש מתמיד אחר מחקרים חדשים לפיתוח אשר בהם טמון פוטנציאל עסקי גדול נוסף עבור החברה ובעלי המניות שלה".

בחודש אוגוסט הודיעה החברה כי תוכנית הפיתוח המקדמי הניבה את פירותיה הראשונים כאשר מולקולה חדשנית, EDP-01 לטיפול בסוכרת, נכנסה לצנרת התרופות העיקרית של החברה.

ביוליין השלימה במהלך הרבעון את עסקת מסחור ה-BL-1020, תרופה חדשנית לטיפול בסכיזופרניה, לאחר קבלת אישורו של המדען הראשי של משרד התמ"ת לביצוע עסקת המסחור עם חברת Cypress האמריקאית. עבור העסקה קיבלה החברה תשלום ראשון בסך של 30 מיליון דולר.

החברה נמצאת בתהליך להנפקת מניותיה ורישומן למסחר בבורסת הנאסד"ק ופרסמה תשקיף לגיוס של כ-35 מיליון דולר. תמורת ההנפקה מיועדת להמשך הפיתוח של מולקולות בשלבים קליניים וכן לביצוע ניסויים פרה קליניים במולקולות נוספות.