אלעד קנדה מדווחת לראשונה: יציבות ב-NOI ברבעון 3

החברה, שהנפיקה את מניותיה בתל-אביב בסוף חודש אוגוסט השנה, דיווחה כי ה-NOI ברבעון הסתכם בכ-13.2 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד

חברת הנדל"ן המניב אלעד קנדה , הנמצאת בשליטת יצחק תשובה, פרסמה היום (ד') את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה.

החברה, שהנפיקה את מניותיה בתל-אביב בסוף חודש אוגוסט השנה, דיווחה כי ה-NOI ברבעון הסתכם בכ-13.2 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. היציבות ב-NOI הינה על אף ירידה קלה ב-NOI בתחום המגורים שנובעת מפינוי יזום של דיירים בשני בניינים לקראת תחילת עבודות הבנייה של בניינים חדשים בפרויקט Emerald City.

ההכנסות של אלעד קנדה הסתכמו ברבעון בכ-23.7 מיליון דולר לעומת כ-24.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד של כ-4.9 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. במהלך הרבעון נרשמה הוצאת מס חד פעמית בגין העברת נכסים מחברת האם אלעד גרופ לאלעד קנדה במסגרת ההיערכות להנפקה וכפי שפורט בתשקיף. הוצאה זו הסתכמה בכ-8.1 מיליון דולר. יש להדגיש כי להוצאה זו לא הייתה השפעה תזרימית, מאחר והיא שולמה על ידי חברת האם אלעד גרופ, אך נרשמה בדוחות אלעד קנדה עקב כללי המיסוי בקנדה. בנטרול הוצאה חשבונאית זו, הרווח הנקי היה מסתכם בכ-1.4 מיליון דולר.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון היה שלילי בשיעור של כ-5.8 מיליון דולר. במהלך הרבעון השקיעה החברה כ-7.7 מיליון דולר בפרויקטים בפיתוח, וכן תשלומים לספקים בסך 6.7 מליון דולר, אשר בעיקרם נובעים מפרויקטים בפיתוח. פרויקטים אלה טרם תורמים לתוצאות הפעילות ויבואו לידי ביטוי בעתיד. בנטרול סכומים אלו, היה התזרים חיובי והסתכם בכ-8 מיליון דולר.

ההון העצמי המיוחס לבעלי מניות ליום 30 בספטמבר 2010 הסתכם בכ-496 מיליון דולר בהשוואה לכ-401 מיליון דולר בסוף 2009. הגידול החד נובע בעיקר מהתקבולים בגין השלמת הנפקת החברה בבורסה בתל אביב.

ההון העצמי למאזן בסוף הרבעון עמד על 49% לעומת כ-43% בסוף 2009. היקף הנדל"ן להשקעה עמד ביום 30 בספטמבר על כ-617 מיליון דולר, בדומה לסוף 2009.

שי ברוורמן, מנכ"ל אלעד קנדה אינק' מסר: "אנו ממשיכים להתקדם כמתוכנן עם תוכניות הפיתוח שהצבנו בפנינו ומרוצים מאד מקצב ההתקדמות והמכירות המרשימות שאנו מציגים בתקופה קצרה בפרויקטים היזמיים בהם אנו מעורבים. פרויקטים אלה מהווים את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה בשנים הקרובות כאשר אנו ממשיכים ליהנות מהעובדה שהשוק הקנדי ממשיך להפגין חוזק ויציבות מרשימים."